Orderry —   to kompleksowe rozwiązanie dla firm zajmujących się naprawą i konserwacją sprzętu RTV i AGD. Program zapewnia łatwą i wygodną pracę z klientami, pracownikami oraz kontrahentami i bezpiecznie przechowuje wszystkie dane w jednym miejscu, abyś mógł z nich korzystać gdziekolwiek jesteś. Automatyzuj rutynowe działania całej firmy za pomocą jednego systemu CRM!

Program do prowadzenia serwisu RTV i AGD to:

Orderry znacznie zwiększa  dochód i zmniejsza  koszty serwisu

Zwiększony dochód

Orderry znacznie zwiększa
dochód i zmniejsza
koszty serwisu

Monitoruj działania pracowników, stan magazynowy i wykonanie zamówień na czas

Pełna kontrola

Monitoruj działania pracowników,
stan magazynowy i
wykonanie zamówień na czas

Program automatyzuje rutynowe zadania i oszczędza do 20 minut na każdym zamówieniu

Oszczędzanie czasu

Program automatyzuje rutynowe zadania i oszczędza do 20 minut
na każdym zamówieniu

Orderry umożliwia druk dokumentów  i raportów kilkoma kliknięciami

Łatwe dokumentowanie

Orderry umożliwia druk dokumentów
i raportów kilkoma kliknięciami

Wypróbuj serwis w ciągu 7 dni bezpłatnie

Program Orderry w serwisie RTV i AGD - główne funkcje

Prowadź bazę klientów

W Orderry masz szybki dostęp do danych wszystkich swoich klientów. Historia zamówień, zwrotów i powiadomień jest przechowywana w jednym CRM. Dzięki temu możesz skonfigurować system lojalnościowy oraz nawiązać z każdym klientem stały kontakt. Rozpocznij skuteczną komunikację z nimi za pomocą powiadomień SMS lub serwisów telefonii, z którymi łatwo powiązać program.

Kieruj zamówieniami

Przyjmuj zamówienia i płatności za nie w jednym programie. Ustaw kolejność statusów zamówień i ramy czasowe dla każdego z nich, aby monitorować terminy realizacji. Z Orderry przestaniesz zatrzymywać zamówienia!

Zaplanuj prace terenowe

Program do serwisu AGD udostępnia funkcję Planisty, dzięki której możesz szybko znaleźć wolnego pracownika dla klienta w potrzebnym czasie. Co więcej, możesz rejestrować zamówienia z wyprzedzeniem, aby ocenić obciążenie każdego pracownika i stworzyć równy podział obowiązków pomiędzy nimi. Planista wygląda podobnie do kalendarza, dzięki czemu możesz sprawdzać zamówienia według określonej daty.

Zarządzaj magazynem

Przyjmij towar na stan magazynowy oraz spisuj go na straty kilkoma kliknięciami. Program otwiera szerokie możliwości zarządzania towarem: dodawaj zdjęcia, gwarancje dostawców, kody kreskowe i wiele innych przydatnych funkcji, które umożliwią szybką i łatwą pracę z magazynem. Co więcej, Orderry pozwala przeprowadzać inwentaryzację na cztery różne sposoby: wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada.

Optymalizuj budżet marketingowy

W Orderry masz możliwość monitorowania ilości klientów, zamówień i pieniędzy, które przynosi każda kampania reklamowa. To pomoże nie wydawać pieniędzy na reklamę bezskutecznie i zaplanować budżet marketingowy na przyszłość.

Monitoruj kluczowe wskaźniki

Program do prowadzenia serwisu AGD pomaga zarządzać efektywnie. Generuj raporty, dotyczące magazynu, sprzedaży oraz klientów w kilka sekund. A dzięki temu, że wszystkie kluczowe biznesowe wskaźniki są zebrane na jednej stronie, możesz szybko podejmować ważne decyzje zarządcze. A dostęp do danych z dowolnego miejsca oraz urządzenia pomoże być na bieżąco nawet na odległość.

5 zalet Orderry

orderry-devices-without-background-min.png (52 KB)

  • Bezpieczne przechowywanie danych w chmurze
  • Pomoc techniczna, której specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania
  • Gotowe szablony dokumentów i formularzy zamówień, które pomagają zaoszczędzić czas pracowników oraz klientów
  • Dostęp do danych z każdego urządzenia mającego połączenie z Internetem. Z Orderry nie musisz być przywiązany do jednego miejsca
  • Intuicyjny interfejs, dzięki któremu Twoi pracownicy szybko nauczą się obsługiwać program
  1. Orderry
  2. Program dla serwisu sprzętu RTV i AGD