Pełen cykl przetwarzania zamówienia
Wypróbuj wszystkie funkcje programu przez okres 7 dni bezpłatnie
Wszyscy Twoi klienci oraz historia ich zamówień są zebrani w jednej bazie. Orderry pozwala zbierać leady i skutecznie konwertować je na zamówienie. Integracja z telefonią pozwala odbierać połączenia przychodzące, a dzięki bramkom SMS — przypominać klientom o realizacji zamówienia albo zebrać opinię. Z Orderry umocnisz relacje ze swoimi klientami.
Ustal kolejność statusów i terminy ich realizacji w Orderry, aby program pokazał zaległe zamówienia. Z kolei powiadomienia automatyczne poinformują pracowników o wyznaczeniu do pracy nad zamówieniem. Dzięki temu serwis, naprawa lub wymiana części zamiennych będzie odbywać się na czas.
Zajmij się swoim serwisem, podczas gdy Orderry zabezpiecza wsparcie biznesu całodobowo. Specjaliści pomocy technicznej pomogą skonfigurować program pod Twoje procesy biznesowe, a odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące pracy w programie znajdziesz w Bazie Wiedzy. Interfejs Orderry jest intuicyjny i łatwy w obsłudze, dzięki czemu pracownicy szybko przyzwyczają się do niego. Co więcej — stale ulepszamy program, dzięki czemu dostajesz wszystkie aktualizacje w pakiecie.
Automatycznie wygenerowane raporty sprzedaży, zamówień, klientów i magazynu pomogą cały czas trzymać rękę na pulsie biznesu. Raport “Kampanie marketingowe” pokaże, ile pieniędzy przynosi każda reklama. Co więcej — w Panelu Kierownika zobaczysz najważniejsze wskaźniki biznesowe za dzień, w oparciu o które będziesz podejmować skuteczne decyzji zarządcze.