8 min

Rozwój możliwości Orderry w 2022 roku

Święta — to dobry czas na podsumowanie ubiegłego roku i planowanie kolejnego. Postanowiliśmy przypomnieć, co dobrego przyniósł 2021 rok i jakie możliwości otworzy przed użytkownikami Orderry rok 2022.

Mieliśmy produktywny rok

Mimo wszystkich trudności ubiegły rok był owocny. Całkowity obrót towarów i usług naszych użytkowników wyniósł ponad 400 milionów euro. Jesteśmy bardzo zadowoleni z takich sukcesów i doceniamy, że wybrali Orderry na drodze rozwoju własnej firmy.


W ubiegłym roku ponad 20 000 nowych firm oceniło Orderry, co motywuje nas do dalszej pracy nad ulepszaniem obecnej funkcjonalności i rozwojem nowych możliwości. Dowodem na to jest liczba aktualizacji programu w 2021 r.: zostało wydano 24 głównych i jeszcze więcej technicznych aktualizacji, które upraszczają i polepszają pracę w programie. Obejrzmy najważniejsze z nich.

Aplikacja mobilna do pracy z zamówieniami 

Pracownicy nie zawsze obsługują zamówienia na swoim miejscu pracy. I nie zawsze mają pod ręką komputer, za pomocą którego mogą szybko znaleźć dane klienta i szczegóły zamówienia. Zadbaliśmy o to, aby Twoi pracownicy pracowali wydajnie niezależnie od lokalizacji i stworzyliśmy aplikację mobilną do pracy z zamówieniami.

list.png (79 KB)Zrzut ekranu listy zleceń pracy w aplikacji Orderry



Aplikacja Orderry umożliwia przegląd ogólnej listy zamówień oraz ich szczegółów, filtrowanie i szybkie wyszukiwanie potrzebnych zamówień za pomocą wygodnej wyszukiwarki ( te funkcje już są dostępne na iOS, ale wkrótce pojawią się też na Androidzie). Możesz dodawać zdjęcia, pliki i komentarze, przeglądać kanał zdarzeń każdego zamówienia za pomocą smartfona.

Aplikacja mobilna dla kadry zarządczej

Większość kierowników małych i średnich firm spędza większość dnia z pracownikami, aby osobiście kontrolować ich produktywność i pracę firmy. Aby mogli to robić z dowolnego miejsca, stworzyliśmy aplikację mobilną Orderry Boss.

img_block_phone2_ru.png (140 KB)Zrzut ekranu karty Recenzje w aplikacji Orderry Boss



Dzięki aplikacji kierownicy mogą pilnować kluczowych wskaźników firmy, kontaktować się z pracownikami, kontrolować stan kas i opinii klientów w czasie rzeczywistym i według dowolnego okresu za pomocą smartfona.

Dziennik zdarzeń

Wcześniej, aby kontrolować działania pracowników, kierownik musiał przeglądać różne strony i dokumenty Orderry. Teraz działania pracowników są wyświetlane na jednej stronie Dziennika zdarzeń.


employees_eng.jpg (44 KB)Zrzut ekranu dziennika aktywności w Orderry



Dziennik zdarzeń pozwala kontrolować tworzenie, modyfikację lub usunięcie obiektów według pracowników i lokalizacji oraz pilnować ogólną działalność firmy bez zmiany zakładek przeglądarki.

Automatyczne obliczanie podatku od sprzedaży

Nowa funkcja zarządzania podatkami pomaga właścicielom firm przestrzegać przepisy podatkowe i uniknąć błędów w obliczaniu podatków oraz ewidencji finansowej.




finanses-en.jpg (275 KB)
Obliczanie podatku od sprzedaży skonfigurowane w Zamówieniu



Możesz dodawać lub wykluczać podatki od ceny towarów i usług, konfigurować ogólnofirmowe zasady i wyjątki podatkowe dla niektórych kategorii, korzystać z wielu systemów podatkowych na jednym koncie lub skonfigurować różne stawki podatkowe dla wielu lokalizacji.

Grafik pracy 

Im większa firma, tym więcej ma zatrudnionych pracowników. To znaczy też więcej błędów w planowaniu godzin pracy i wizyt klientów. Aby ich uniknąć, stworzyliśmy Grafik Pracy.


work-schedule-eng.png (239 KB)

 

Dzięki tej funkcji możesz kontrolować i planować dni pracy, weekendy, zwolnienia chorobowe i urlopy dla każdego pracownika.

Ponadto Grafik Pracy umożliwia zautomatyzowanie rozliczania wynagrodzeń za godziny i dni pracy, tworzenie płatnych i bezpłatnych urlopów oraz zwolnień chorobowych.

Raport analityczny 

Aby zrozumieć ogólny stan firmy, nie wystarczy pilnować aktualnych wskaźników. Musisz zagłębić się w dane i szczegółowo je analizować, szukać przydatnych wzorców i punktów rozwoju. Dlatego stworzyliśmy uniwersalny Raport analityczny.


reporting-en.jpg (273 KB)Zrzut ekranu Raportu Insights firmy w Orderry


Raport analityczny wyświetla dane w formie wykresów, co umożliwia ocenę ich dynamiki. Za pomocą kilku kliknięć możesz wygenerować nieograniczoną liczbę wykresów i trendów według połączeń, zamówień, sprzedaży, zgłoszeń i płatności z dowolnego okresu.

Plany na 2022 

Oto możliwości, które otworzą się przed użytkownikami Orderry w 2022 roku. Usiądź wygodnie, mamy wielkie plany.

Więcej opcji zarządzania pracą terenową za pomocą aplikacji Ordery

Zamówienia
Będziesz mógł tworzyć i edytować zamówienia za pośrednictwem aplikacji: zmieniać statusy, dodawać i usuwać prace, usługi i materiały.

Kasy i płatności
Będziesz mógł pracować z kasami i tworzyć płatności nie zostawiając aplikacji

Menadżer zadań
Będziesz mógł tworzyć zadania dla wybranych pracowników i pilnować postęp prac w aplikacji mobilnej

Kontrola lokalizacji
Będziesz mógł kontrolować lokalizację pracowników terenowych i pilnować ich na mapie

Nowe funkcje dla płynnej księgowości finansowej

Integracja z Bankami
Będziesz mógł powiązać kasę w Orderry z kontem bankowym, a także pilnować wszystkie przelewy na koncie

Integracja z systemami płatności elektronicznej
Otrzymasz możliwość wygenerować link do płatności dla klientów, dzięki czemu otrzymanie płatności automatycznie zmieni status zamówienia

Wynagrodzenia i rozliczenia z pracownikami
Będziesz mógł naliczać miesięczne, dzienne i godzinowe stawki zgodnie z Harmonogramami pracy każdego pracownika, w tym prowizje, premie i mandaty.

Wygodniejsze zarządzanie zapasami

Zestawy towarów
Będziesz mógł grupować towary w zestawy, aby od razu dodawać je do zamówień lub sprzedaży

Pojemność i kategoria produktu / wyrobu w komórce
Będziesz mógł określić, ile jednostek towaru lub wyrobów określonych kategorii może być przechowywanych w każdej komórce magazynu.

Jednostki
Będziesz mógł określić różne jednostki wymiarowe dla materiałów, części zamiennych i towarów.

Rozwój usług

Materiały eksploatacyjne w usługach
Po dodaniu usługi do zamówienia lub sprzedaży, towary określone jako materiały eksploatacyjne dla tej usługi zostaną automatycznie spisane ze stanu magazynowego. Nie będą wyświetlane w drukowanych dokumentach, dzięki czemu nie będą widoczne dla klientów.

Zestawy usług
Będziesz mógł grupować usługi w zestawy, aby dodać je wszystkie naraz do zamówień lub sprzedaży.

Opinie klientów
Oprócz systemu pięciopunktowego możesz zbierać opinie za pomocą binarnego systemu oceny lub NPS, a także dostosowywać odpowiedzi do klientów w zależności od oceny.

Inne dostępne funkcje

Integracja z WhatsApp
Będziesz mógł wysyłać wiadomości do klientów, a także skonfigurować automatyczną wysyłkę powiadomień z aktualizacją zamówień

Taśma zdarzeń
Będziesz mógł pilnować Taśmę zdarzeń w Zadaniach, Zgłoszeniach, Zamówieniach, Fakturach, Klientach, Płatnościach i Towarach

API 2.0
Ulepszone API zaoferuje jeszcze więcej możliwości automatyzacji procesów biznesowych, m.in. bezproblemowej integracji z Quickbooks

Zadania
Będziesz mógł tworzyć powtarzające się zadania i pilnować zmiany każdego zadania za pomocą Taśmy zdarzeń

Grupy pracowników
Będziesz mógł łączyć pracowników w grupy i podgrupy zgodnie ze strukturą organizacyjną Twojej firmy dla wygodniejszej konfiguracji Grafiku Pracy.

Druk dokumentów w określonym statusie
Dla każdego statusu zamówienia możesz dostosować dokumenty dostępne do druku.

Wyświetlanie zamówień z wielu lokalizacji
Jeśli potrzebujesz szybko znaleźć zamówienie lub inny dokument, ale nie wiesz, w jakiej lokalizacji się znajduje, możesz wybrać grupę lokalizacji zamiast jednej konkretnej.


Taki mamy kurs na 2022 rok. Zostawaj z nami, aby dalej automatyzować procesy, usprawniać pracę i rozwijać swoją firmę dzięki nowym możliwościom Orderry.

comments powered by Disqus