Zasoby lokalizacyjne i ulepszenia programu szeregującego do zamówień

Niespełna tydzień od ostatniej aktualizacji, mamy przyjemność przedstawić Ci kolejną ?

Przed tą aktualizacją w Orderry można było planować pracę z zamówieniami tylko na obciążeniu specjalistów. Ale w końcu inne zasoby też często odgrywają ważną rolę w planowaniu, na przykład na diagnostyce pojazdu są to podnośniki. Dlatego w Orderry pojawiła się koncepcja "Zasobów" lokalizacji, które teraz mogą być uwzględniane również w zaawansowanej rejestracji klientów.

Ale zanim coś zaplanujesz, musisz dodać te zasoby. W tym celu przejdź do strony "Ustawienia > Lokalizacje” i dodaj dostępne zasoby.

przejdź do strony "Ustawienia > Lokalizacje” i dodaj dostępne zasoby

Po dodaniu przez Ciebie co najmniej jednego zasobu lista rozwijana "Zasoby" pojawi się w polu "Spotkanie z klientem". Możesz użyć odpowiedniej zmiennej {Źródło Zamówienia} dla tego pola w drukowanych dokumentach.

Możesz użyć odpowiedniej zmiennej

W Programie Szeregującym możesz teraz wyświetlać zamówienia na dwa sposoby: według wykonawcy i według zasobu.

według wykonawcy i według zasobu

Nie jest to jedyne udoskonalenie w Programie Szeregującym do Zamówień - o pozostałych kwestiach powiemy Ci właśnie teraz ?

Udoskonalenia Programu Szeregującego do Zamówień

Uważny czytelnik już z pewnością zauważył kolejny przełącznik na poprzednim zrzucie ekranu - teraz możesz oglądać zaplanowane zamówienia nie tylko na dany dzień, ale także na tydzień ?

Udoskonalenia Programu Szeregującego do Zamówień

Istnieją również dodatkowe ustawienia wyświetlania informacji i kroków czasowych. Teraz oprócz numeru zamówienia możesz włączyć wyświetlanie produktu, nazwy klienta, a nawet adresu. Możesz też zdecydować, że nic nie powinno być tutaj wyświetlane - to zależy od Ciebie.

że nic nie powinno być tutaj wyświetlane

Jeśli chodzi o kroki czasowe, to wszystko zaczyna się od kroku 5 minut. Obecnie domyślne ustawienie jest właśnie takie, ale możesz wybrać krok za 10, 15, 30 i 60 minut.

możesz wybrać krok za 10, 15, 30 i 60 minut

W tej aktualizacji również naprawiliśmy kilka błędów i niedogodności w Orderry. W szczególności to, że teraz pracownik może edytować zamówienie znajdujące się w innej lokalizacji (jeśli ma do niej dostęp) bez opuszczania aktualnej lokalizacji.

Przyszłe zmiany w pobieraniu listy klientów za pośrednictwem API

Jeśli skorzystasz z metody https://api.orderry.com/clients/, Orderry zwróci pełną listę klientów wraz z ich danymi. Przy dużej liczbie klientów może to prowadzić do nieprawidłowego działania. Dlatego od 15 kwietnia dla tej metody wprowadzamy paginację, a lista klientów będzie zwracana strona po stronie dla 50 obiektów.

Od teraz korzystając z powyższej informacji:

curl -G https://api.orderry.com/clients/ -d "token=7bab555b5ed075353de2263dd50a394c84a4625a" -d "juridical=0" -d "supplier=0"

Orderry zwróci listę klientów z pierwszej strony:

{

"count": 135,

"page": 1, 

"data": [...], 

"success": true 

} 

W kluczu "dane" będzie 50 (od 1 do 50 włącznie) obiektów z danymi klienta. 

Aby uzyskać listę innych klientów, w żądaniu należy przekazać parametr page=N.

Przykład:

curl -G https://api.orderry.com/clients/ -d "token=7bab555b5ed075353de2263dd50a394c84a4625a" -d "juridical=0" -d "supplier=0" -d "page=2".

W rezultacie Orderry zwróci listę klientów z drugiej strony: 

{

"count": 135, 

"page": 2,

"data": [...], 

"success": true

 }

W kluczu "dane" będzie 50 (od 51 do 100 włącznie) obiektów z danymi klienta.

Jeśli korzystasz z API, prosimy o dokonanie niezbędnych zmian w metodzie z 15 kwietnia. Na koniec zostawiamy link do pełnej dokumentacji API Orderry, gdzie znajdziesz szczegółowy opis każdej metody wraz z przykładami zastosowania.

comments powered by Disqus