Właściwe oprogramowanie do zarządzania warsztatem komputerowym

Orderry znacznie zwiększa Twoje dochody i zmniejsza koszty Twojego warsztatu

Większy dochód

Lepszy przepływ środków
pieniężnych w warsztacie
komputerowym

Kontroluj swój warsztat i zarządzaj swoimi pracownikami

Efektywne zarządzanie

Zautomatyzowane przetwarzanie
zamówień, prosta księgowość,
zarządzanie personelem i zapasami

Orderry automatyzuje rutynowe procesy i oszczędza do 20 minut na każdym zamówieniu

Zorganizowanie czasu

Automatyzacja procesów
bez ręcznego lub podwójnego
wprowadzania danych,
akcje zbiorowe

Orderry umożliwa śledzenie Twoich zamówień, dokumentów i raportów

Zoptymalizowany przepływ pracy

Dokumenty, raporty, zamówienia,
szczegóły wydajności,
podsumowania sald, rozliczenia
czasu pracy i wydatki



Załóż darmowe konto w Orderry i wypróbuj pełny zestaw funkcji podczas 14-dniowego okresu próbnego!

Program do obsługi serwisu komputerowego otwiera nowe możliwości:

Poszerz bazę kliencką

Orderry — to system CRM, który chroni dane Twoich klientów w jednej bazie. W programie możesz zobaczyć historię ich zamówień, zakupów, płatności, połączeń telefonicznych i wiadomości. Skonfiguruj ustalenia, aby automatycznie wysyłać powiadomienia do klientów. Niezależnie od tego, czy chcesz na bieżąco informować ich o zmianach statusu zamówienia, czy też chcesz zbierać opinie na temat usług — Orderry jest do tego idealny. Dzięki programowi zautomatyzujesz komunikację ze swoimi klientami i przeniesiesz ją na nowy poziom.

Zarządzaj zamówieniami

Ustaw kolejność statusów zamówień i ramy czasowe dla każdego z nich, aby monitorować terminy realizacji. Bądź świadomy każdego etapu prac nad zamówieniem! Otwierając okno zamówienia - będziesz widział wszystkie działania i wydarzenia z nim związane: dodawanie klientów, prac, części, materiałów, przypisanie kontrahenta, statusu i innych. Z Orderry przestaniesz gubić i zatrzymywać zamówienia.

Szybkie dołączenie zdjęć za pomocą aplikacji Orderry Camera

Przyspiesz procesy w małym warsztacie komputerowym, dodając zdjęcia komputerów swoich klientów do zamówień za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Twoi pracownicy mogą dołączyć tyle plików, ile potrzebują, aby skutecznie wykonywać prace naprawcze.

Aplikacja Orderry Camera jest dostępna dla wszystkich użytkowników Orderry bez dodatkowych opłat.

Automatyczne naliczanie wynagrodzeń

Orderry — to CRM dla firmy zajmującej się naprawą komputerów, która może więcej niż zarządzanie klientami. Jest to również instrument do obliczania wynagrodzeń Twojego zespołu.

Skonfiguruj indywidualne opłaty na podstawie wydajności pracowników, które będą automatycznie obliczane przy każdym zleceniu naprawy, sprzedaży i pracy.

Przeglądaj raporty dotyczące wydajności pracowników, aby upewnić się, że każdy członek zespołu wnosi swój wkład do sukcesu biznesowego.

Monitoruj stan magazynowy

Program do prowadzenia serwisu komputerowego  pomaga zarządzać magazynem. Orderry pozwala przeprowadzić inwentaryzację na 4 sposoby — możesz wybrać ten, który Ci najbardziej odpowiada. Dzięki komórkom magazynowym i numerom seryjnym zawsze będziesz wiedział, gdzie znajduje się każdy konkretny towar. Co więcej, w Orderry możesz ustalić minimalną ilość towaru i program przypomni, kiedy on będzie na wyczerpaniu. Dzięki programowi na magazynie zawsze będzie porządek oraz systematyzacja.

Oszczędzaj czas

Ustal elementy i pola szablonów potrzebnych dokumentów, aby drukować je kilkoma kliknięciami. Co więcej, program do serwisu komputerowego ma automatycznie rozlicza wynagrodzenia pracownicze. Możesz skonfigurować procent lub kwotę stałą dla każdego z nich, a Orderry podliczy sumę końcową automatycznie. Poświęcaj czas na to, co jest naprawdę ważne, dzięki automatyzacji rutynowych zadań w Orderry!

Drukuj raporty w kilka sekund

Orderry generuje raporty wydajności w ciągu kilku sekund, eliminując potrzebę ręcznego przetwarzania danych. Raporty dotyczące sprzedaży, klientów oraz magazynu są zawsze pod ręką. Zbadaj pozycję swojej firmy po najważniejszych punktach i dowiedz się, gdzie jest miejsce na poprawę.

Zaplanuj budżet marketingowy

W programie masz możliwość tworzyć osobne kampanie marketingowe, aby pilnować ile sprzedaży, zamówień i klientów przyniosła każda z nich. Dzięki temu będziesz w stanie rozsądnie planować budżet marketingowy dla serwisu naprawy komputerów.

Szybko reaguj na zmiany wskaźników biznesowych

Orderry otwiera dostęp do kluczowych wskaźników wydajności biznesowej. Panel kierownika wyświetla dane o ilości zamówień, sprzedaży, obrotu towarami, a nawet wydajności pracowników. Opierając się na nich, będziesz podejmować najbardziej efektywne decyzje zarządcze dla swojej firmy.

Zarządzaj swoim sklepem komputerowym za pomocą smartfona

Aplikacja Orderry Boss pomaga pilnować wskaźników wydajności Twojej firmy w czasie rzeczywistym.

Dyrektorzy i właściciele firm mogą przeglądać raporty dotyczące przychodów, zysków, efektywności pracowników i opinie klientów w wygodnym formacie. Możesz również użyć aplikacji do zwiększenia bezpieczeństwa swojego konta dzięki uwierzytelnianiu dwuskładnikowemu.

Zarządzanie firmą jest wygodne i bezpieczne dzięki Orderry

RemOnline jest dostępny z dowolnego urządzenia: smartfona, tabletu, komputera

  • Zabierz się do pracy od razu po rejestracji. Nie musisz niczego pobierać, instalować, ani angażować dodatkowych programistów w celu konfiguracji naszego oprogramowania
  • Nieustannie pracujemy nad naszym interfejsem użytkownika w celu jego ulepszenia i uczynienia go naprawdę intuicyjnym
  • Orderry to aplikacja w chmurze. Możesz uzyskać do niej dostęp przez smartfon, tablet, komputer lub każde inne urządzenie obsługujące przeglądarki internetowe
  • Orderry zapewnia bezpieczeństwo Twoich danych. Bardzo poważnie podchodzimy do polityki prywatności
  • Nasz zespół obsługi klienta jest zawsze gotowy do pomocy w zakresie funkcji i konfiguracji Orderry.
  1. Orderry
  2. Program dla serwisu komputerów