Funkcje

Rejestracja zgłoszeń

Orderry posiada prostą i wygodną w wykorzystaniu tabelę Leadów, aby pilnować przepływ potencjalnych klientów z różnych kanałów. Ponieważ możesz uzyskać ich z portali społecznościowych, strony internetowej i innych źródeł. Skonfiguruj status początkowy, kampanie reklamowe, przeznaczonego managera czy odpowiedzialnego specjalistę. Stwórz różne łańcuchy statusów i reguły zmiany statusów uwzględniając logikę firmy i cele biznesowe. 

Program zabezpieczą kompleksową obsługę zamówień od zgłoszenia do realizacji, automatyzuje oraz porządkuje ten proces. Szybko reaguj na zapytania, rejestruj zgłoszenia i komunikuj z potencjalnymi klientami, póki nie zgłosiły się do konkurentów. Konwertuj leadów w stałych klientów dzięki Orderry.



Zarządzanie zamówieniami

Program zbiera wszystkie zamówienia w jednej tabelce, do której masz łatwy dostęp. Każde zamówienie na liście zawiera numer, status, termin realizacji, kontrahenta, klienta i wiele innych przydatnych danych. Filtruj swoje zamówienia w prosty i wygodny dla Ciebie sposób: według numeru, nazwy urządzenia, klienta lub numeru telefonu.

Planista

Dzięki Planiście możesz rejestrować zamówienia swoich klientów na wiele dni, a nawet tygodni przed ich realizacją. Orderry upraszcza proces przypisywania wolnego pracownika do realizacji zamówienia w terminie, o który prosi klient. Dzięki temu możesz nadzorować i monitorować nie tylko obowiązki pracowników, ale także obciążenie miejsc pracy.

Baza klientów i kontrahentów

Wszystkie niezbędne funkcje do prowadzenia bazy klientów i kontrahentów zawarte są w jednym programie. Przyjmuj zamówienia, opłaty, wysyłaj powiadomienia, twórz raporty szybko i łatwo dzięki Orderry!

Automatyzacja sprzedaży

Program umożliwia ustalanie i monitorowanie cen towarów oraz usług, drukowanie etykiet, paragonów i faktur. Co więcej, możesz rejestrować w Orderry zaliczki, płatności, zniżki i zwroty.

Automatyczne powiadomienia

Wysyłaj automatyczne powiadomienia do swoich klientów i pracowników SMS-em lub mailowo za pomocą Orderry. Dzięki temu Twoi pracownicy i klienci mogą być na bieżąco w kwestii zamówień, zmian ich statusu lub przypisania do wykonawcy.

Drukowanie Dokumentów

CRM Orderry posiada niezliczoną ilość wbudowanych szablonów dokumentów wykorzystywanych przez firmy. Możesz drukować je w kilka kliknieć, tworzyć, konfigurować, edytować i usuwać, kiedy tylko chcesz.

Zarządzanie magazynem

Orderry pozwala przyjmować towar na stan magazynowy, a także spisywać go na straty łatwo i szybko. Ustaw gwarancje dostawców, dodawaj zdjęcia produktów, kontroluj ceny i zniżki. Szukaj towarów według kodu kreskowego, kodu dostawcy lub nazwy, sortuj je według magazynu lub kategorii. Importuj i eksportuj towary, drukuj metki i etykiety. I to wszystko za pomocą jednego programu!

VoIP

Możesz dzwonić do klientów prosto z programu, wykorzystując integrację z serwisem telefonii Zadarma. Orderry wyświetla informacje o klientach, a także ich ostatnie zamówienia podczas połączenia przychodzącego. Program rejestruje i nagrywa wszystkie połączenia telefoniczne, dzięki czemu możesz je odsłuchać w dowolnym momencie.

Automatyzacja procesów biznesowych

Orderry to program, który usprawni wszystkie działania w Twojej firmie i wyeliminuje mało wydajne rutynowe czynności. Dzięki temu zaoszczędzisz na czasie i zwiększysz zysk!

Wygodna inwentaryzacja

Wykryj wszystkie nadwyżki i niedobory stanu magazynowego i skróć czas przeprowadzenia inwentaryzacji o 30% dzięki Orderry.    

Panel kierownika

W Panelu Orderry będziesz na jednej stronie mieć dostęp do kluczowych wskaźników biznesowych firmy. Łatwo podejmuj najważniejsze decyzje dzięki Orderry!

Finanse

Kontroluj przepływy finansowe swojej firmy w kilka kliknięć. Funkcja Finansów w Orderry automatycznie rejestruje wszystkie operacje związane z otrzymywaniem i wydawaniem środków pieniężnych. Możesz w dowolnym momencie generować raporty finansowe, aby uzyskać dostęp do danych finansowych.

Zarządzanie prawami

Konfiguruj prawa dostępu do modułów i funkcji Orderry za pomocą funkcji tworzenia roli. W ten sposób Twoi pracownicy będą mogli przeglądać tylko te informacje, na które im pozwolisz.

Automatyczne obliczanie wynagrodzeń

Obliczanie wynagrodzeń za pomocą Orderry jest wygodne, przejrzyste i automatyczne. Możesz ustalić część stałą lub procent od sprzedaży bądź kosztu zamówienia. Program obliczy sumę końcową automatycznie, dzięki czemu możesz zminimalizować wpływ ludzkiego czynnika i zapobiec błędom w obliczeniach.

Dostęp z dowolnego urządzenia

Orderry działa w chmurze, więc jedynym narzędziem potrzebnym do zarządzania firmą jest połączenie internetowe!

Nieustannie pracujemy nad ulepszaniem produktu i dodawaniem nowych funkcji, aby zapewnić najbardziej efektywne rozwiązania dla naszych klientów!

  1. Orderry
  2. Funkcje