Zarządzanie Pracownikami Orderry oferuje Ci zestaw przydatnych funkcji

group-1.png (12 KB)

Ogranicz dostęp pracowników
do wybranych informacji

document-1.png (9 KB)

 Monitoruj działania pracowników
w dokumentach firmowych

phone-1.png (9 KB)

Korzystaj z programu
gdziekolwiek jesteś

3.png (11 KB)

Bezpiecznie chroń dane
biznesowe w chmurze

Korzystaj z programu 14 dniv za darmo

Korzyści, jakie otrzymasz dzięki Orderry

Konfiguruj prawa dostępu pracowników

Konfiguruj prawa dostępu do modułów i funkcji Orderry za pomocą funkcji tworzenia roli. W ten sposób Twoi pracownicy będą mogli przeglądać tylko te informacje, na które im pozwolisz. Możesz przypisywać następujące role:

  • Administrator
  • Menadżer
  • Wykonawca
  • Kasjer
  • Pełny dostęp

Ograniczenie dostępu w oparciu o role jest najnowocześniejszym podejściem do zapobiegania konfliktom i egzekwowania polityki prywatności.

Zabezpiecz dane klientów

W programie możesz ograniczyć dostęp do danych klientów i dokonywania zmian w ich profilu. W Orderry możesz upoważnić jedynie wybranych pracowników do wprowadzania zmian w profilu klienta, w tym ustalanie rabatów, zmiany danych osobowych lub usunięcie z serwisu. Zabezpiecz swoją bazę klientów i kontrahentów razem z Orderry!

Nadzoruj działania swoich pracowników w Orderry

Zawsze masz dostęp do informacji, kto i kiedy utworzył wybrany dokument. Dzięki temu uzyskasz przejrzysty obraz wszystkich operacji finansowych i stanu magazynowego, a ryzyko oszustwa lub kradzieży będzie zredukowane do minimum!

Zaawansowane ustawienia dostępu do kas fiskalnych

Zarządzaj dostępem do transakcji gotówkowych w Orderry z poziomu kasy lub osobistych ustawień każdego pracownika, aby określić, kto może zobaczyć saldo w kasach i przepływ gotówki, odbierać, wydawać i przekazywać pieniądze do kas. Dzięki temu nie tylko zmniejszysz prawdopodobieństwo kradzieży, ale także ukryjesz dane finansowe przed pracownikami.

Ustawienia dozwolonych działań magazynowych

Usprawnij logistykę magazynową i kontrolę zapasów dzięki Orderry. Skonfiguruj dozwolone działania i operacje osobno dla każdego magazynu i zawęź/poszerz prawa dostępu do magazynów dla każdego pracownika, aby określić, kto może zobaczyć resztki, robić przyjęcia na stan magazynowy, spisywać na straty lub przemieszczać towar, robić zwroty do magazynu lub dostawcy, dodawać do zamówień lub sprzedaży.

Monitoruj pracę nad zamówieniem

Historia zamówień rejestruje wszystkie zmiany, związane z zamówieniami, wraz z danymi pracowników, którzy je wykonują. W Orderry możesz ograniczyć prawo do dokonywania zmian w zamówieniu dla osobnych roli oraz pracowników. Zmiany statusu, wiadomości, komentarze i wszelkie inne zdarzenia, dotyczące zamówień - zobaczysz w historii zamówienia.

Twórz Białą listę IP

Stwórz listę adresów IP, które mogą mieć dostęp do Twojego konta w Orderry. System automatycznie odrzuci wszelkie próby połączenia ze wszystkich innych urządzeń. Jest to sposób na zabezpieczenie konta firmowego i zapobieganie kradzieży danych osobowych. Istnieje również opcja dodania pracowników do białej listy, aby mogli uzyskać dostęp do konta Orderry z dowolnego adresu IP.

Zadbaj o ochronę informacji

Orderry koduje dane za pomocą certyfikatu SSL i bezpiecznie przesyła je przy użyciu protokołu HTTPS. Wszystkie dane biznesowe użytkowników Orderry są przechowywane na serwerach z najwyższym poziomem bezpieczeństwa.

5 powodów, aby wybrać Orderry

orderry-devices-without-background-min.png (52 KB)

  1. Szybkie menu i intuicyjny interfejs sprawiają, że nauka pracy z programem jest dziecinnie prosta.
  2. Orderry przechowuje dane wszystkich Twoich klientów w jednej bazie danych, niezależnie od ilości i lokalizacji Twojej firmy.
  3. Wygodny układ menu, stron i wyszukiwarka pomagają znaleźć potrzebne informacje w kilka sekund.
  4. Konfiguracja wszystkich tabel i kart jest tak prosta, że możesz zrobić to zupełnie samodzielnie.
  5. Program możesz uruchomić z dowolnej przeglądarki internetowej.
  6. Zarządzaj swoją firmą w dowolnym miejscu i czasie z Orderry!
  1. Orderry
  2. Funkcje
  3. CRM dla małej firmy
  4. Zarządzanie prawami w CRM