Jeśli potencjalny klient nie jest gotowy na zamówienie czy kupno tu i teraz, lecz przynajmniej wykazał ciekawość wobec firmy — znajduje się na początku lejku sprzedażowego. To znaczy, że masz prawie przygotowanego klienta, któremu musisz tylko pomóc wybrać towar, przekonać o konieczności usługi, udowodnić, że Twoja firma jest lepsza od konkurentów. Właśnie dlatego potrzebujesz systemu do ewidencji leadów. Orderry to narzędzie, które pomoże szybko i skutecznie doprowadzić klienta do koniecznego celu — sprzedaży.

Z systemem CRM Orderry możesz

Rejestrować wszystkie zgłoszenia klientów z różnych kanałów reklamowych

Rejestrować wszystkie zgłoszenia klientów z różnych kanałów reklamowych

Skutecznie konwertować leadów w płacących klientów i zwiększać dochód

Skutecznie konwertować leadów w płacących klientów i zwiększać dochód

Przyspieszyć obróbkę zgłoszeń managerami

Przyspieszyć przetwarzanie
zgłoszeń dla managerów

6.png (10 KB)

Nie oddawać potencjalnych klientów
w ręce konkurentów


Wypróbuj tę i inne funkcje programu przez okres 7 dni bezpłatnie

Orderry pozwoli Ci efektywnie pracować z potencjalnymi klientami

Zbieraj zgłoszenia ze wszystkich kanałów reklamowych do jednej bazy

Możesz rejestrować zgłoszenia klientów ręcznie lub skonfigurować automatyczną rejestrację z nieodebranych połączeń. A za pomocą otwartego API w programie można ustalić automatyczne tworzenie leadów ze strony internetowej i innych środków komunikacji — nie zgubisz więc żadnego zgłoszenia.



Pilnuj wszystkich zgłoszeń w jednej tabeli

Wszyscy Twoi potencjalni klienci znajdują się w jednej tabeli z odpowiednim statusem i przeznaczonym managerem. A za pomocą kolorowych oznaczeń szybko zobaczysz, który jest pilny, nowy, albo zaległy.



Stwórz osobne lejki sprzedażowe dla leadów

Dokonaj segmentacji zgłoszeń na różne rodzaje dla lepszej statystyki i ustal każdemu z nich osobny status początkowy. A dzięki regułom przejścia z jednego statusu do innego możesz opisać wszystkie etapy, przez które przechodzi lead w Twojej kampanii, i zadać różne scenariusze przetwarzania zgłoszeń dla managerów.



Kontroluj terminy przetwarzania zgłoszeń

Każda firma ma swoje standardy czasu przetwarzania zgłoszeń. Ustalaj terminy dla każdego statusu i kontroluj ich opóźnienia, aby managerowie wykonywali pracę na czas i nie tracili klientów.



Twórz zamówienia i sprzedaże

 Głównym celem pracy ze zgłoszeniami jest sprzedaż towarów bądź usług. Twórz zamówienia i sprzedaże w programie, aby pilnować konwersji i efektywności pracy managerów.



Analizuj efektywność marketingu

Rejestruj w programie kanały reklamowe, aby pilnować, które z nich przynoszą więcej leadów, a które mają wyższą konwersję w zamówienia/sprzedaże. Dzięki temu możesz optymalizować budżet marketingowy i zwiększyć dochód firmy, inwestując pieniądze tylko w efektywną reklamę.



  1. Orderry
  2. Funkcje