Orderry automatyzuje sprzedaż

Ustalanie i monitorowanie cen towarów oraz usług

Ustalanie i monitorowanie cen
towarów oraz usług

Drukowanie etykiet, paragonów i faktur

Drukowanie etykiet,
paragonów i faktur

Zaliczki, płatności, zniżki i zwroty

Zaliczki, płatności,
zniżki i zwroty

Analiza wskaźników finansowych

Analiza
wskaźników finansowych

Funkcje, które otwiera program sprzedażowy

Elastyczny proces sprzedaży

Dzięki Orderry możesz importować towary i usługi z pliku Excel. Program pozwala szybko dodawać je do zamówień, dzięki czemu skraca czas obsługi klienta o 30%. Co więcej - uzupełnienie listy zapasów, ustawienie numerów seryjnych oraz przechowywanie w komórkach magazynowych w programie to kwestia kilku kliknięć. Możesz swobodnie tworzyć kategorie i podkategorie towarów, aby wygodnie zarządzać magazynem.

Gotówkowe i bezgotówkowe płatności

Program do sprzedaży umożliwia przyjmowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych, a także stworzenie różnych typów kas. Możesz stworzyć osobne kasy dla różnych lokalizacji i kontrolować obrót finansowy w filiach. Poprawi to jakość obsługi klienta i zwiększy sprzedaż.

Wygodne zwroty

Towar zwrócony przez klienta automatycznie pojawi się na stanie magazynowym. Zwracaj niezgodne z oczekiwaniami towary i części z powrotem do dostawców. Dzięki Orderry pozbędziesz się sprzętu niespełniającego norm i unikniesz strat!

Baza klientów i dostawców

Dość z gubieniem ważnych kontaktów! Zapisuj informacje o klientach i dostawcach w jednej bazie danych Orderry. Twórz karty klientów i udzielaj im indywidualnych rabatów, aby zwiększyć lojalność. Wysyłaj automatyczne powiadomienia o zmianie statusu zamówienia i zbieraj opinie o swojej firmie. Nawiąż trwałe relacje z klientami dzięki Orderry!

Szablony dokumentów

Pobieraj gotowe szablony formularzy sprzedaży i drukuj dokumenty za pomocą kilku kliknięć! Możesz je tworzyć, edytować i usuwać, dostosowując do potrzeb swojej firmy i pracowników. Ustaw szablon paragonu, faktury lub etykiety tylko raz, aby później móc je szybko drukować w dowolnej ilości. Dzięki automatyzacji rutynowych procesów zaoszczędzisz czas pracowników i klientów.

Wskaźniki finansowe na jednej stronie

Analizuj kluczowe wskaźniki swojej firmy w Panelu kierownika. Ilość i suma sprzedaży, kwota w kasach, a nawet ranking firmy – wszystko na jednej stronie! Podejmuj ważne decyzje szybko i skutecznie, opierając się na najważniejszych danych swojej firmy.

Raporty sprzedaży

Dzięki Orderry w szybki i łatwy sposób możesz generować wszystkie potrzebne raporty dotyczące sprzedaży: raport o stanie magazynowym, obrocie towarów, wynagrodzeniach i zyskach z zamówień oraz sprzedaży. Pomoże Ci to przeanalizować wydajność swoich pracowników i znaleźć nowe punkty rozwoju dla firmy.

Źródła klientów i sprzedaży

Twórz w programie osobne kampanie marketingowe i obserwuj, ile klientów, zamówień i sprzedaży one przynoszą. W Orderry możesz sprawdzić ilość i zyski ze sprzedaży, które dostarczają konkretne kampanie reklamowe, dzięki czemu zawsze będziesz wiedział, które kampanie są bardziej skuteczne. To pozwoli Ci lepiej zaplanować swój budżet i zaoszczędzić na reklamie!

Dlaczego Orderry?

  1.   Przechowywanie danych w chmurze pozwoli Ci na korzystanie z nich z dowolnego miejsca i urządzenia.
  2.   Pomoc techniczna Orderry szybko odpowie na każde Twoje pytanie.
  3.   Baza Wiedzy w programie w całości obejmuje kwestie ustalenia, dzięki czemu możesz go dostosować do potrzeb swojej firmy samodzielnie.
  4.   Intuicyjny program umożliwi użytkownikom szybkie oswojenie się z nim bez konieczności wsparcia informatycznego.
  5.    Dzięki możliwości nadawania indywidualnego dostępu - pracownicy mogą mieć wgląd tylko do określonych funkcji i informacji.
  1. Orderry
  2. Funkcje
  3. Automatyzacja sprzedaży