Powiększaj dochód i wydajność pracowników zaczynając od pierwszego dnia użycia
Zarządzaj zamówieniami, zapasami materiałów i pracownikami z jednego programu
Automatyzuj procesy biznesowe i oszczędzaj do 20% czasu na każdym zamówieniu
Pilnuj wskaźników biznesowych z dowolnego miejsca i urządzenia mającego dostęp do Internetu
Oszczędzaj do 20 minut czasu na każdym zamówieniu dzięki automatyzacji na wszystkich etapach: od zgłoszenia do realizacji. Pilnuj historii zamówień i zarządzaj nimi za pomocą statusów w jednym oknie przeglądarki. Z CRM dla pracowni krawieckiej będziesz pewien, że zamówienia trafiają do rąk odpowiednich fachowców, które oddają je klientom na czas.
Osiągnij nowy poziom obsługi klienta. Rejestruj dane klientów, aby system rozpoznał ich przyszłe zgłoszenia i odzwierciedlił historię zamówień. Wykorzystaj wszystkie możliwości integracji Orderry z telefonią a bramkami SMS i bądź zawsze w kontakcie ze swoimi klientami. Wysyłaj im automatyczne przypomnienia o przymiarkach i powiadomienia o realizacji zamówień. Zwiększ i wzmocnij bazę kliencką, żeby nawet przypadkowi klienci chcieli wracać ponownie.
Orderry bierze rutynę na siebie, dzięki czemu pracownicy zdążą zrobić więcej. Program automatyzacji pracowni krawieckiej posiada gotowe katalogi i szablony dokumentów, upraszcza przepływ dokumentacji i obliczanie wskaźników. Wyjątkowo elastyczny system rozliczania wynagrodzeń pozwoli kilkukrotnie zwiększyć wydajność szwaczek, designerów, konstruktorów i krojczych.
Program synchronizuje faktyczną ilość materiałów na magazynie i zamówienia klientów, aby nie zatrzymywać ich realizacji. Orderry automatycznie spisuje ze stanu magazynowego tkaniny, guziki i zamki, które dodajesz do zamówień, i sygnalizuje o ich wyczerpaniu się na magazynie. Dodawaj materiały do zamówień lub sprzedawaj je przez inne kanały dzięki programowi, który koordynuje pracę magazynu w zależności od wybranego biznes-scenariusza.
Zwiększ dochód pracowni krawieckiej kilkukrotnie. Pilnuj kosztów i wydatków, żeby prognozować ruch środków pieniężnych. Analizuj kampanie reklamowe ze względu na ilość zamówień, klientów i pieniędzy, których przynoszą, i przydzielaj budżet tylko do efektywnych kanałów marketingowych. Generuj raporty dochodowe, stanu magazynowego, zamówień, klientów i pracowników kilkoma kliknięciami, aby utrzymywać wskaźniki na wysokim poziomie. A to wszystko jest dostępne w ramach jednego programu!
Z Orderry nie musisz znajdować się w pracowni krawieckiej, aby wiedzieć, co tam się dzieje. Pilnuj wskaźników i kontroluj pracę szwaczek z dowolnego miejsca i urządzenia mającego dostęp do internetu. Zaś funkcje programu w połączeniu z integracjami uczynią zarządzanie biznesem bardziej systemowym i przewidywalnym.