Orderry uprości pracę kierownika i pracowników pracowni krawieckiej

Powiększaj dochód i wydajność pracowników zaczynając od pierwszego dnia użycia

Powiększaj dochód i wydajność
pracowników zaczynając
od pierwszego dnia użycia

Zarządzaj zamówieniami, zapasami materiałów i pracownikami z jednego programu

Zarządzaj zamówieniami,
zapasami materiałów i pracownikami
z jednego programu

Automatyzuj procesy biznesowe i oszczędzaj do 20% czasu na każdym zamówieniu

Automatyzuj procesy biznesowe
i oszczędzaj do 20% czasu
na każdym zamówieniu

Pilnuj wskaźników biznesowych z dowolnego miejsca i urządzenia mającego dostęp do Internetu

Pilnuj wskaźników biznesowych
z dowolnego miejsca i urządzenia
mającego dostęp do Internetu


Wypróbuj wszystkie funkcje programu dla pracowni krawieckiej przez okres 14 dniv bezpłatnie

Automatyzacja pracowni krawieckiej z programem Orderry

Ewidencja zamówień

Oszczędzaj do 20 minut czasu na każdym zamówieniu dzięki automatyzacji na wszystkich etapach: od zgłoszenia do realizacji. Pilnuj historii zamówień i zarządzaj nimi za pomocą statusów w jednym oknie przeglądarki. Z CRM dla pracowni krawieckiej będziesz pewien, że zamówienia trafiają do rąk odpowiednich fachowców, które oddają je klientom na czas.

Baza klientów pracowni krawieckiej

Osiągnij nowy poziom obsługi klienta. Rejestruj dane klientów, aby system rozpoznał ich przyszłe zgłoszenia i odzwierciedlił historię zamówień. Wykorzystaj wszystkie możliwości integracji Orderry z telefonią a bramkami SMS i bądź zawsze w kontakcie ze swoimi klientami. Wysyłaj im automatyczne przypomnienia o przymiarkach i powiadomienia o realizacji zamówień. Zwiększ i wzmocnij bazę kliencką, żeby nawet przypadkowi klienci chcieli wracać ponownie.

Wydajność pracowników

Orderry bierze rutynę na siebie, dzięki czemu pracownicy zdążą zrobić więcej. Program automatyzacji pracowni krawieckiej posiada gotowe katalogi i szablony dokumentów, upraszcza przepływ dokumentacji i obliczanie wskaźników. Wyjątkowo elastyczny system rozliczania wynagrodzeń pozwoli kilkukrotnie zwiększyć wydajność szwaczek, designerów, konstruktorów i krojczych.

Ewidencja materiałów w pracowni krawieckiej

Program synchronizuje faktyczną ilość materiałów na magazynie i zamówienia klientów, aby nie zatrzymywać ich realizacji. Orderry automatycznie spisuje ze stanu magazynowego tkaniny, guziki i zamki, które dodajesz do zamówień, i sygnalizuje o ich wyczerpaniu się na magazynie. Dodawaj materiały do zamówień lub sprzedawaj je przez inne kanały dzięki programowi, który koordynuje pracę magazynu w zależności od wybranego biznes-scenariusza.

Finanse i raportowanie

Zwiększ dochód pracowni krawieckiej kilkukrotnie. Pilnuj kosztów i wydatków, żeby prognozować ruch środków pieniężnych. Analizuj kampanie reklamowe ze względu na ilość zamówień, klientów i pieniędzy, których przynoszą, i przydzielaj budżet tylko do efektywnych kanałów marketingowych. Generuj raporty dochodowe, stanu magazynowego, zamówień, klientów i pracowników kilkoma kliknięciami, aby utrzymywać wskaźniki na wysokim poziomie. A to wszystko jest dostępne w ramach jednego programu!

Więcej przychodu dzięki sprzedaży online

Zwiększ obrót towarowy i przychód dzięki sprzedaży na platformach e-commerce, łączas z nimi swoje konto Orderry za pośrednictwem Zapier. Online sprzedaż zostanie zsynchronizowana z danymi z fizycznego magazynu, dzięki czemu zawsze będziesz wiedział o aktualnej sytuacji.

Analiza kluczowych wskaźników w wygodnym formacie

Monitoruj wskaźniki w Raporcie Analitycznym, aby zrozumieć, co dzieje się z Twoją szwalnią. Możesz tworzyć nieograniczoną liczbę wykresów i trendów, aby łączyć wskaźniki i wyświetlać je z różnych punktów widzenia. Pilnuj dane dotyczące sprzedaży, połączeń, potencjalnych klientów, zamówień i płatności w wygodnym formacie wykresów, aby znaleźć przydatne wzorce i punkty wzrostu.

Zarządzanie studiem szycia za pomocą aplikacji na iOS

Teraz nie musisz być na miejscu, aby wiedzieć, co się dzieje z Twoim warsztatem krawieckim. Pilnuj zyski, przychody, zamknięte zamówienia i inne statystyki w aplikacji Orderry Boss. Monitoruj wydajność pracowników i komunikuj się z nimi bez opuszczania aplikacji.

Wciąż nie masz pewności? Oto 5 dodatkowych plusów Orderry: 

Wciąż nie masz pewności? Oto 5 dodatkowych plusów Orderry: 

  • Specjaliści służby wsparcia są zawsze dostępni, aby odpowiedzieć na wszystkie wynikające pytania
  • Orderry nie trzeba instalować ani ściągać. Zarejestruj się i zacznij pracę
  • Dzięki intuicyjnemu i prostemu interfejsowi pracownicy zorientują się w programie w ciągu kilku dni. A szeroka Baza Wiedzy i filmiki na YouTube im w tym pomogą
  • Poświęcamy dużo uwagi bezpieczeństwu danych. Skonfiguruj role pracowników tak, by widzieli oni tylko potrzebne im informacje
  • Aktualizujemy i ulepszamy funkcje programu, za co nie musisz dopłacać.
  1. Orderry
  2. Program do usług krawieckich