Szybka, wysokiej jakości obsługa i brak dodatkowego stresu — to, czego potrzebują klienci domów pogrzebowych, agencji i innych firm świadczących usługi pogrzebowe. W podobnych sytuacjach nie może być mowy o błędach wykonawcy. Skoncentruj się na jakości swojej pracy, a Orderry zajmie się resztą.
Połącz usługi i sprzedaż
w jednym programie
Popraw jakość usług
dzięki automatyzacji
Uzyskaj dostęp do swoich danych
z dowolnego miejsca
i dowolnego urządzenia
Monitoruj postęp pracy
i wydajność pracowników
Uroczystość pogrzebowa to wieloetapowy proces, którego organizacja wymaga dużego profesjonalizmu i złożonej automatyzacji. Kontroluj postęp prac na wszystkich etapach od otrzymania zgłoszenia do zamknięcia zamówienia dzięki statusom w Orderry. Twórz różne łańcuchy statusów w zależności od pakietu usług wybranych przez klienta i lokalizacji. Prowadź ewidencję usług i wejdź na nowy poziom organizacji procesu pogrzebowego.
Dzięki funkcji Planisty w Orderry będziesz mógł zorganizować ceremonię pogrzebową o wysokiej jakości bez opóźnień i błędów. Oceń obciążenie pracą organizatorów, kierowców, pojazdów pogrzebowych i sprzętu do usług pogrzebowych w celu efektywnego wykorzystania zasobów firmy i czasu pracowników.
Orderry automatyzuje rutynę, dzięki czemu możesz skoncentrować się na swoim głównym zadaniu — obsłudze klienta. Dostosuj cennik do różnych rodzajów usług, atrybutów ceremonii i towarów rytualnych, a program automatycznie wyświetli ostateczny koszt pochówku. Skonfiguruj automatyczne powiadomienia dla pracowników o zmianach w szczegółach lub przydzieleniu do zamówienia, aby mogli natychmiast na nie reagować. Skonfiguruj szablony paragonów, umów o świadczenie usług lub zleceń na wykonanie pomników, aby potem drukować je kilkoma kliknięciami. Program przejmuje rutynę, dzięki czemu możesz dobrze wykonywać swoją pracę.
Pilnuj materiałów i atrybutów ceremonii w Orderry. Ustal minimalną ilość każdego towaru podczas rejestracji, a program zasygnalizuje, kiedy będzie on na wyczerpaniu. Zidentyfikuj często używane artykuły za pomocą raportu analizy asortymentu, aby zapewnić dostępność zapasów na magazynie. Zsynchronizuj produkcję i sprzedaż towarów rytualnych w celu uzyskania pełnego asortymentu. Dzięki programowi możesz sprzedawać produkty i zarządzać usługami w jednym miejscu.
Zautomatyzuj obliczenia wynagrodzeń w Orderry, aby zapobiec błędom i zmniejszyć wpływ czynnika ludzkiego. Ustaw stawkę, procent od wykonanej pracy i bonusy dla każdego pracownika indywidualnie, a program automatycznie wyświetli ostateczną kwotę wynagrodzenia. Wkrótce również będzie można wypłacać wynagrodzenia agentom, dyspozytorom i innym pracownikom biurowym.
Księgowość finansowa w Orderry jest łatwa i wygodna. Pilnuj głównych źródeł wydatków i dochodów w raporcie środków pieniężnych, aby ograniczać niepotrzebne wydatki. Prowadź wzajemne rozrachunki z dostawcami, aby zawsze wiedzieć, kto i komu jest winien pieniądze. Przyjmuj przedpłaty, płatności lub odraczaj płatności klientów. Twórz raporty finansowe za dowolny okres za pomocą kilku kliknięć i podejmuj efektywne decyzje zarządcze w oparciu o rzeczywiste wskaźniki. Rozwijaj swój biznes, a my zajmiemy się resztą.
Dzięki Orderry Twoi pracownicy nie muszą być przy biurku, aby uzyskać dostęp do karty klienta i wyjaśnić szczegóły dotyczące zamówienia — wystarczy ustawić dla nich dostęp, aby zabezpieczyć dane. Pozostań w kontakcie z pracownikami, pilnuj wydajności na Panelu Kierownika i kontroluj procesy biznesowe z domu, w podróży, z dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu.