Rozwijaj swoją firmę naprawy konsol dzięki Orderry

Customer Base and Work Order Management

Zarządzanie bazą
klientów i zamówieniami

Mobile Apps For Executives and Technicians

Aplikacje mobilne dla kadry
kierowniczej i pracowników

Simple Record-Keeping and Paperless Workflow

Prosta ewidencja i zautomatyzowany
przepływ pracy

Inventory Tracking and Advanced Warehousing

Kontrola zapasów
i ewidencja magazynowa


Chcesz spróbować? Uzyskaj 14-dniowy bezpłatny dostęp do wszystkich funkcji

Orderry — to oprogramowanie do automatyzacji
procesów biznesowych w warsztatach naprawczych

Z łatwością zarządzaj zamówieniami

Przetwarzaj zgłoszenia serwisowe i zlecenia pracy w jednej bazie danych:

  • Podziel pracę pomiędzy pracownikami
  • Dodawaj usługi i części zamienne do zleceń 
  • Pilnuj postęp pracy, twórz faktury i akceptuj płatności.

Efektywnie zaplanuj czas pracowników

Planuj zamówienia i wizyty klientów, kontroluj obciążenie zasobów i twórz zlecenia pracy w poręcznym kalendarzu.

Uzyskaj dostęp do danych klienta i historii napraw konsol

CRM Orderry pozwala zarządzać wszystkimi etapami zamówienia — od pozyskiwania potencjalnych klientów do ponownych wizyt. Przeglądaj przeszłe interakcje z klientami lub potencjalnymi klientami, a także planuj przyszłe kampanie reklamowe i promocje.

Generuj faktury w kilka kliknięć

Korzystaj z bogatej biblioteki elastycznych szablonów, aby skonfigurować dowolny dokument, który chcesz szybko wygenerować i wydrukować podczas przetwarzania zamówienia.

  • Dodaj pola autouzupełniania, aby wyeliminować ręczne wprowadzanie
  • Twórz szablony z unikalnym brandingiem
  • Pobierz plik PDF, wydrukuj lub wyślij e-mailem


Zarządzaj pracą efektywnie

Pracuj z zamówieniami gdziekolwiek jesteś

Pracownicy serwisu mogą zabrać Orderry w swoich smartfonach w dowolne miejsce. Użyj aplikacji Orderry, aby:

  • Pilnować wszystkie zmiany w zamówieniu
  • Robić zdjęcia zepsutych konsol do gier i natychmiast dołączać je do zleceń
  • Zostawiać publiczne lub prywatne komentarze

Powiadom zespół i klientów

Włącz automatyczne powiadomienia dla pracowników o przydzielonych zamówieniach lub zmianach statusu. Wysyłaj SMS-y lub e-maile do klientów, aby powiadomić ich, gdy ich ulubione urządzenie do gier jest gotowe do odbioru lub poprosić o opinię na temat uzyskanych usług.

Przyspiesz naprawę konsoli do gier dzięki limitom czasowym statusów

Oprócz ustalenia głównych terminów realizacji zlecenia pracy, możesz zdefiniować ramy czasowe dla każdego etapu ich przetwarzania. W ten sposób unikniesz konfliktów i złych recenzji od klientów.

Każdy status ma termin, a po jego przekroczeniu zobaczysz takie zamówienie w osobnej wkładce. Pomoże to znaleźć wąskie gardła w przepływie pracy i uniknąć opóźnień na każdym etapie.


Orderry pomaga usprawnić pracę warsztatu naprawczego

Finanse pod kontrolą

Pilnuj przepływ pieniężny dzięki cyfrowym kasom w Orderry. Prowadź ewidencję płatności gotówkowych i bezgotówkowych oraz analizuj źródła wydatków na raportach.

Z łatwością dodawaj lub wykluczaj podatki z ceny usług w Twojej firmie, korzystaj z różnych stawek podatkowych dla różnych lokalizacji, a także z wielu systemów podatkowych w ramach jednego konta.

Ewidencja magazynowa

Prowadź dokładną ewidencję części zamiennych w Orderry, aby zawsze mieć je na stanie, gdy są potrzebne do naprawy.

  • Przyjęcie na stan magazynowy, przemieszczenie, sprzedaż i spisanie części zamiennych do zamówień
  • Pilnuj stan magazynowy w czasie rzeczywistym
  • Zarządzaj konsolami do gier oraz innym sprzętem komputerowym, który masz na przechowaniu
  • Planuj zapotrzebowanie na części zamienne, materiały i akcesoria
  • Uzupełniaj zapasy na czas i planuj budżety zakupowe

Zwiększ skuteczność techników naprawy konsoli

Skorzystaj z dowolnego z ośmiu scenariuszy naliczenia wynagrodzeń w Orderry, aby skonfigurować naliczanie stawki i bonusów dla pracowników o różnym stopniu stażu pracy.

Analizuj wyniki swoich pracowników dzięki przejrzystym raportom, aby określić, kto pracuje najbardziej efektywnie.

Zwiększ bezpieczeństwo danych

Im więcej wiesz o tym, co dzieje się w Twojej firmie, tym mniej cierpisz z powodu kradzieży i oszustw.

W tym celu mamy Dziennik zdarzeń, zawierający wszystkie dane dotyczące każdej akcji wykonanej na twoim koncie (kto, gdzie, kiedy i co). Możesz pilnować wszystkie 44 wydarzenia na jednej stronie.


Szukasz możliwości rozwoju?
Korzystaj z Orderry, aby podejmować dobre decyzje zarządcze

Zidentyfikuj punkty wzrostu w procesach biznesowych

Aby przeglądać i analizować wyniki różnych obszarów biznesowych, w Orderry będziesz mieć ponad 20 raportów, które można łatwo wygenerować na dowolnym urządzeniu.

Otwórz Raport analityczny, aby uzyskać interaktywny wgląd w działalność firmy za dowolny okres. Tutaj możesz użyć diagramów i trendów, aby przejrzeć KPI i dostrzec interesujące wzorce.

Zarządzaj firmą zajmującą się naprawą gier wideo gdziekolwiek jesteś

W aplikacji Orderry Boss możesz jednym kliknięciem pilnować metryki przetwarzania zamówień, kontrolować stan kas, przeglądać recenzje klientów, filtrować raporty i kontaktować się z pracownikami.

Dlaczego warto z nami współpracować


200+ Integrations via Zapier


200+ integracji przez Zapier

Personal Onboarding Included


Onboarding menedżer

Knowledge Base and Tutorials


Baza wiedzy i filmiki
na YouTube

Free Support Service in English and Spanish


Bezpłatne wsparcie techniczne


Wiesz, jak sprawić, by konsole do gier działały.
Wiemy, jak przyspieszyć procesy biznesowe, abyś mógł zaspokoić potrzeby najbardziej niecierpliwych klientów.
Współpracujmy!



Zarejestruj się w Orderry, aby bezpłatnie testować wszystkie funkcje przez 14 dni.
Nie wymagamy karty kredytowej

  1. Orderry
  2. Program do serwisu konsol