Orderry pozwala:

1-money.png (10 KB)

Zarządzać płatnościami,
zmniejszyć wydatki
i zwiększyć dochód

group-1.png (12 KB)

Usystematyzować
dane klientów i kontrahentów,
zamówień i towarów

2-time.png (12 KB)

Zmniejszyć czas obsługi klientów dwukrotnie dzięki wbudowanym katalogom i gotowym szablonom dokumentó

phone-1.png (9 KB)

Zarządzać firmą
z dowolnego urządzenia
i miejsca

Korzystaj z programu bezpłatnie w ciągu 14 dniv, aby wypróbować wszystkie funkcje

Czym jest przydatny program do prowadzenia wypożyczalni?

Szybka rejestracja klientów oraz zamówień

Zarządzaj zamówieniami razem z Orderry. Pomogą w tym statusy: skonfiguruj ich kolejność i normy czasowe, aby uregulować wypożyczenie. A wbudowane katalogi towarów pozwalają rejestrować je szybko i łatwo.  Możesz dodawać do zamówień komentarze i zdjęcia wypożyczonych produktów. Co więcej, program rejestruje nowych klientów kilkoma kliknięciami, dzięki czemu możesz cały czas poszerzać bazę klientów.

Pełna kontrola wypożyczeń

Orderry odtwarza nie tylko dane klientów, ale też historię ich wypożyczeń. Przyjmuj płatności, zarządzaj zwrotami, kontroluj politykę tworzenia cen i konfiguruj zniżki dla stałych klientów — i to wszystko w jednym programie. Z tym programem zarządzanie wypożyczalnią jest naprawdę wygodne!

Automatyczne powiadomienia dla klientów

Program łatwo integruje się z bramkami SMS i pozwala wysyłać klientom automatyczne powiadomienia o zbliżaniu się terminów zwrotu wypożyczeń.  Możesz dodać do wiadomości informację o warunkach przedłużenia, lub poprosić o opinię. Dzięki Orderry Twoi klienci zawsze będą zwracali wypożyczenia na czas.

Zarządzanie finansami

Obetnij wydatki wypożyczalni dzięki Orderry. Program automatyzuje zarządzanie finansami w firmie: generuje raporty, wylicza wynagrodzenia, pozwala sprawdzić rentowność wypożyczeń i wiele innych przydatnych funkcji, które pomogą zoptymalizować budżet. Co więcej — w programie możesz monitorować, ilu klientów oraz zamówień przynosi każda kampania reklamowa, i dzięki temu korygować budżet marketingowy, nie wyrzucając pieniędzy na wiatr.

Twoja wypożyczalnia + Orderry = najlepsze połączenie

Kontrola i motywacja pracowników

Pilnuj pracowników i motywuj ich do pracy. Przesłuchuj rozmowy pracowników z klientami lub sprawdzaj aktualne dane na Panelu kierownika. Przedstawia on statystyki menedżerów, odmowy klientów w zamówieniach, ilość zamówień dziennie oraz inne przydatne informacje. Możesz dodatkowo motywować pracowników finansowo i ustalić procent od wypożyczenia określonych towarów.

Elastyczne zarządzanie zespołem

W Orderry możesz skonfigurować różne poziomy dostępu do danych w oparciu o role, aby ważne dane nie trafiły w niewłaściwe ręce. Na przykład, możesz ograniczyć dostęp do danych klientów dla pracowników zajmujących się naprawami sprzętu.

Mniej ręcznej pracy

Pozwól, aby Orderry automatycznie tworzył i drukował wszystkie dokumenty, których potrzebujesz podczas przetwarzania / zamykania zamówienia.

Możesz dostosować formularzy i szablony faktur, dodać tyle pól, ile potrzebujesz, a program automatycznie wypełni je przed wydrukiem.

Lepsza obsługa klienta

Jeśli działasz w branży wynajmu, ważnym jest podtrzymywać poziom jakości obsługi klienta. Orderry pomoże zapewnić taki poziom. Przejrzyj historię klientów, aby poznać ich preferencje i zobaczyć, jak traktują Twój sprzęt. Rób zniżki i rozwijaj system lojalnościowy, aby ludzie przychodzili do Ciebie za każdym razem, gdy potrzebują wypożyczenia.

Wygodny format analityki

Podejmuj właściwe decyzje zarządcze na podstawie Raportu Analitycznego. Pilnuj dane dotyczące opłat za wynajem, klientów i wypożyczonych przedmiotów w formacie wykresów, aby znaleźć interesujące wzorce i rozwijać biznes szybciej.

  • Analizuj asortyment według najczęściej wypożyczonego sprzętu, aby oszacować popyt, zysk i średni paragon dla każdej marki
  • Zobacz, jak sezonowość wpływa na popyt, aby zaplanować działania marketingowe
  • Pilnuj skuteczność kanałów marketingowych.

Użyteczne integracje

Połącz swoje konto Orderry z jednym z ponad 200 użytecznych narzędzi biznesowych za pośrednictwem Zapier, aby zautomatyzować jeszcze więcej działań:

  • Zbieraj zamówienia na wypożyczenie z różnych źródeł do jednej bazy Orderry
  • Zintegruj zamówienia z kalendarzem i Planistą, aby uniknąć podwójnych rezerwacji

Zdalna kontrola wypożyczalni

Zarządzaj swoją wypożyczalnią z dowolnego miejsca na świecie. Pilnuj kluczowe wskaźniki wydajności w czasie rzeczywistym, generuj wizualizowane raporty dotyczące zamówień / klientów / płatności i komunikuj z pracownikami za pomocą aplikacji Orderry Boss.

Dlaczego Orderry?

orderry-devices-without-background-min.png (52 KB)

  1. Przechowywanie danych w chmurze pozwoli Ci na korzystanie z nich z dowolnego miejsca i urządzenia.
  2. Pomoc techniczna Orderry szybko odpowie na każde Twoje pytanie.
  3. Baza Wiedzy w programie w całości obejmuje kwestie ustalania, dzięki czemu możesz go dostosować do potrzeb swojej firmy samodzielnie.
  4. Intuicyjny program umożliwi użytkownikom szybkie oswojenie się z nim bez konieczności wsparcia informatycznego.
  5. Dzięki możliwości nadawania indywidualnego dostępu - pracownicy mogą mieć wgląd tylko do określonych funkcji i informacji.
  1. Orderry
  2. Program do obsługi wypożyczalni