Przygotuj się do sezonu razem z Orderry, aby nie stracić głowy w wirze zamówień. Program pozwoli zaplanować pracę, równomiernie rozdzielając ją pomiędzy pracownikami. A do tego ubezpiecza wygodne przyjmowanie zamówień i płatności, porządek na magazynie i wiele innych funkcji, które pomogą Ci zarządzać serwisem łatwo i efektywnie.

W czym pomaga Orderry?

Zbiera i systematyzuje dane klientów oraz historię ich zamówień

Zbiera i systematyzuje dane klientów oraz historię ich zamówień

Zmniejsza wydatki i zwiększa dochód

Zmniejsza wydatki
i zwiększa dochód

Pomaga zaplanować zamówienia na dni i tygodni naprzód

Pomaga zaplanować zamówienia
na dni i tygodni naprzód

Automatyzuje procesy biznesowe i oszczędza czas

Automatyzuje procesy
biznesowe i oszczędza czas

Wypróbuj program w ciągu 7 dni bezpłatnie


Program do obsługi serwisu klimatyzacji otwiera nowe możliwości:

Prowadź poprzedni zapis klientów i zaplanuj pracy terenowe

Orderry udostępnia funkcje Planisty, który wygląda podobnie do kalendarza i odzwierciedla obciążenie oddzielnych serwisantów oraz brygad pracowniczych zawczasu. Dzięki temu możesz zaplanować prace terenowe, szybko znaleźć pasujący klientowi czas i uniknąć nakładania się zamówień.

Skróć czas obsługi dwukrotnie

Dzięki wbudowanym katalogom i gotowym szablonom oszczędzasz do 20 minut na każdym zamówieniu. Program rejestruje klientów oraz ich zamówienia szybko i wygodnie. Co więcej, Orderry przechowuje historię połączeń, wiadomości i inne niezbędne dane potrzebne do efektywnej komunikacji z klientami. Poszerz bazę klientów razem z Orderry.

Rozliczaj koszt prac i wynagrodzeń pracowniczych automatycznie

Konfiguruj ceny i zniżki, terminy gwarancyjne, marże sprzedażowe na różne rodzaje usług i części zamiennych w jednym programie. Orderry nie tylko rozlicza koszt zamówienia, ale też automatycznie nalicza wynagrodzenia pracownicze. Co więcej, uwzględnia on procent od różnych rodzajów dokonanych prac lub kwotę stałą. Zmniejsza to wpływ czynnika ludzkiego oraz zapobiega błędom w rozliczeniach.

Wysyłaj powiadomienia klientom i pracownikom

Automatyzuj komunikację w firmie razem z Orderry. Program informuje klientów o tym, kiedy przyjdzie serwisant. A pracownikom wysyła automatyczne powiadomienia o wszystkich zmianach w zamówieniach i nowoutworzonych zleceniach.

Wprowadź porządek na magazyn

Z Orderry zawsze wiesz, gdzie konkretnie na magazynie znajduje się każda część zmienna. Co więcej, program pozwala ustalić minimalny zapas towarów, aby przypomnieć Tobie o ich ukończeniu się na stanie magazynowym. Dzięki chronieniu towaru w komórkach magazynowych oraz księgowości seryjnej przestaniesz gubić elementy i wprowadzisz prawdziwy porządek.

Planuj budżet zawczasu i zarządzaj płatnościami

W Orderry możesz przyjmować płatności, tworzyć kasy i generować raporty, w tym też raport o ruchu środków pieniężnych. Program pozwala także zaplanować budżet marketingowy: możesz tworzyć w nim kampanie marketingowe i pilnować ilu klientów, zamówień i pieniędzy przyniosła każda z nich.

Rozwijaj biznes efektywnie

Szybko reaguj na zmiany wskaźników biznesowych dzięki Panelowi Kierownika. Odzwierciedla on najważniejsze dane za dzień: liczbę zamówień i pieniędzy w kasach, liczbę zleceń w trakcie realizacji i inne przydatne informacje. Dzięki temu, że program jest dostępny z dowolnego miejsca i urządzenia, możesz rozwijać Swój biznes gdziekolwiek jesteś.

3 powody, aby wybrać Orderry:

orderry-devices-without-background-min.png (52 KB)

  1. Konfiguracja programu jest bardzo prosta. Nasi specjaliści udzielą odpowiedzi na wszelkie wynikające pytania, a w Bazie wiedzy znajdziesz mnóstwo przydatnych informacji.
  2. Orderry — to program w chmurze, dzięki czemu dane są  bezpiecznie przechowywane na zabezpieczonych serwerach. Nie musisz ani instalować, ani ściągać programu — zarejestruj się i zacznij pracę.
  3.  Program pozwala na mnóstwo integracji z przydatnymi  serwisami oraz bramkami SMS, aby Twoja praca była jeszcze bardziej wygodna.
  1. Orderry
  2. Program do serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych