Baza danych warsztatów naprawczych biżuterii i zegarków

Zwiększ wydajność warsztatu naprawy biżuterii i zegarków dzięki automatyzacji procesów biznesowych

Lepsza produktywność

Zwiększ wydajność warsztatu
naprawy biżuterii i zegarków dzięki
automatyzacji procesów biznesowych

Prowadź biznes łatwo i wygodnie: wskaźniki biznesowe są zawsze pod ręką

Łatwa analityka i raportowanie

Prowadź biznes łatwo i wygodnie:
wskaźniki biznesowe
są zawsze pod ręką

Pilnuj zlecenia, zamówienia, sprzedaży, płatności, klientów, przepływy pieniężne i magazyn

Eliminacja pracy papierowej

Pilnuj zlecenia, zamówienia,
sprzedaży, płatności, klientów,
przepływy pieniężne i magazyn

Przychód, wydatki, salda klientów i kontrahentów, płatności i kasy

Rachunkowość zarządcza

Przychód, wydatki,
salda klientów i kontrahentów,
płatności i kasy

Zarejestruj się i wypróbuj Orderry bezpłatnie w ciągu 7 dni

Najlepsze oprogramowanie do serwisów naprawy zegarków i biżuterii online

Rozwiązanie typu “wszystko w jednym” dla warsztatu

Chcesz wyeliminować pracę papierową i zapomnieć o ręcznym wprowadzaniu danych? Szukasz najlepszego oprogramowania do serwisu naprawy zegarków lub biżuterii? Potrzebujesz dobrego rozwiązania do zautomatyzowania swojej firmy i migracji danych do chmury? W Orderry zapewnimy Ci to! Jesteśmy oprogramowaniem przeznaczonym dla warsztatów naprawczych, sklepów detalicznych i firm usługowych. Teraz możesz łatwo zrezygnować z papieru i przejść do chmury, uprościć lwią część rutynowych zadań i wreszcie ożywić dane biznesowe. Nawet nie mając wielkiego zespołu pracowników oraz budżetu dostosujesz program do swoich celów biznesowych.

Zarządzaj zamówieniami i pilnuj naprawy

Orderry to elastyczne oprogramowanie dla warsztatów naprawy zegarków i serwisów jubilerskich, które pomoże Ci zarządzać pracą od momentu przyjęcia zamówienia do rozliczenia z klientem. Rejestruj leadów, aby konwertować je w realne zamówienia.

Dodawaj do nich części zamienne i materiały, bezpiecznie przechowuj wyroby klientów. Co najważniejsze — popraw ogólną jakość usług i powiększ przychód firmy. Orderry otwiera wiele możliwości: budowanie bazy klientów i kontrahentów, szereg narzędzi zwiększających produktywność pracowników, elastyczną konfigurację formularzy oraz szablonów dokumentów, wypróbowane i sprawdzone funkcje automatyzacji i raportowania, Panel kierownika z najważniejszymi biznes-wskaźnikami. I to wszystko dla Ciebie.

Automatyzacja magazynu i zarządzanie zasobami

Prowadzenie magazynu w Orderry zapewnia bardziej wygodne zarządzanie wyrobami, instrumentami, materiałami i towarami. Skorzystaj z numerów seryjnych i przechowywania w komórkach magazynowych,  aby szybko znaleźć dokładnie to, czego w danej chwili potrzebujesz. W programie masz przejrzystą i pełną historię naprawy każdego wyrobu klienta od przyjęcia do serwisu, aż do rozliczenia. Zapomnij o brakach i zwiększ średni obrót towarowy. Z łatwością utrzymuj optymalne poziomy zapasów i uzupełniaj je zawsze na czas, korzystając z alertów w czasie rzeczywistym i automatycznych powiadomień. Zmień najbardziej zniechęcające zadania, takie jak inwentaryzacja lub spisy towarów na straty na coś łatwego i prostego.

Wydajna i efektywna firma

Orderry — to program w chmurze. Oznacza to, że możesz mieć jeden punkt kontaktowy do zapisywania wszystkich informacji o sprzedaży i danych klienta, pilnowania wskaźników i zarządzania magazynem. Z programem możesz nie tylko zautomatyzować wprowadzanie danych, ale także “ożywić” suchą informację: tworzyć obszerne opisy i komentarze, dołączać zdjęcia, dodawać niestandardowe pola do formularza zamówień, wysyłać powiadomienia o zmianie statusu do pracowników o klientów i wiele więcej. Pomożemy Ci zachować porządek i poświęcić więcej czasu na najcenniejszy zasób Twojej firmy - klientów, zamiast tego, aby przeszukiwać stosy niepotrzebnych informacji.

Najważniejsze wskaźniki na Panelu kierownika

Bądź na bieżąco z najważniejszymi liczbami i optymalizuj koszty firmowe. Z łatwością ujawniaj nieefektywne procesy biznesowe i analizuj możliwości. Generuj automatyczne raporty z danymi o zamkniętych zamówieniach, sprzedaży i średniego paragonu, listy płatności, zwrotów od klientów, konwersji kanałów reklamowych. Zbieraj opinie klientów, aby szybko rozwiązać potencjalne problemy związane z jakością uług. Korzystaj z łatwego do odczytania Panelu kierownika, aby mieć jedno źródło najważniejszych danych, w tym między innymi: leady (nazywamy je potencjalnymi klientami), przepływy pieniężne, przewidywane dochody, płatności i wzajemne rozrachunki, faktury, obciążenie pracowników i inne. Z łatwością mierz wydajność swojego zespołu w czasie rzeczywistym, aby pracowali jeszcze szybciej, mądrzej i lepiej.

5 dodatkowych plusów Orderry :

orderry-devices-without-background-min.png (52 KB)

  • Specjaliści służby wsparcia są zawsze dostępni, aby odpowiedzieć na wszystkie wynikające pytania.
  • Orderry nie trzeba instalować ani ściągać. Zarejestruj się i zacznij pracę.
  • Dzięki intuicyjnemu i prostemu interfejsowi pracownicy zorientują się w programie w ciągu kilku dni. A szeroka Baza Wiedzy i filmiki na YouTube im w tym pomogą.
  • Poświęcamy dużo uwagi bezpieczeństwu danych. Skonfiguruj role pracowników tak, by widzieli oni tylko potrzebne im informacje.
  • Aktualizujemy i ulepszamy funkcje programu, za co nie musisz dopłacać.
  1. Orderry
  2. Oprogramowanie do zarządzania warsztatem naprawy zegarków i biżuterii