Lepsza produktywność
Zwiększ wydajność warsztatu
naprawy biżuterii i zegarków dzięki
automatyzacji procesów biznesowych
Łatwa analityka i raportowanie
Prowadź biznes łatwo i wygodnie:
wskaźniki biznesowe
są zawsze pod ręką
Eliminacja pracy papierowej
Pilnuj zlecenia, zamówienia,
sprzedaży, płatności, klientów,
przepływy pieniężne i magazyn
Rachunkowość zarządcza
Przychód, wydatki,
salda klientów i kontrahentów,
płatności i kasy
Chcesz wyeliminować pracę papierową i zapomnieć o ręcznym wprowadzaniu danych? Szukasz najlepszego oprogramowania do serwisu naprawy zegarków lub biżuterii? Potrzebujesz dobrego rozwiązania do zautomatyzowania swojej firmy i migracji danych do chmury? W Orderry zapewnimy Ci to! Jesteśmy oprogramowaniem przeznaczonym dla warsztatów naprawczych, sklepów detalicznych i firm usługowych. Teraz możesz łatwo zrezygnować z papieru i przejść do chmury, uprościć lwią część rutynowych zadań i wreszcie ożywić dane biznesowe. Nawet nie mając wielkiego zespołu pracowników oraz budżetu dostosujesz program do swoich celów biznesowych.
Orderry to elastyczne oprogramowanie dla warsztatów naprawy zegarków i serwisów jubilerskich, które pomoże Ci zarządzać pracą od momentu przyjęcia zamówienia do rozliczenia z klientem. Rejestruj leadów, aby konwertować je w realne zamówienia.
Dodawaj do nich części zamienne i materiały, bezpiecznie przechowuj wyroby klientów. Co najważniejsze — popraw ogólną jakość usług i powiększ przychód firmy. Orderry otwiera wiele możliwości: budowanie bazy klientów i kontrahentów, szereg narzędzi zwiększających produktywność pracowników, elastyczną konfigurację formularzy oraz szablonów dokumentów, wypróbowane i sprawdzone funkcje automatyzacji i raportowania, Panel kierownika z najważniejszymi biznes-wskaźnikami. I to wszystko dla Ciebie.
Prowadzenie magazynu w Orderry zapewnia bardziej wygodne zarządzanie wyrobami, instrumentami, materiałami i towarami. Skorzystaj z numerów seryjnych i przechowywania w komórkach magazynowych, aby szybko znaleźć dokładnie to, czego w danej chwili potrzebujesz. W programie masz przejrzystą i pełną historię naprawy każdego wyrobu klienta od przyjęcia do serwisu, aż do rozliczenia. Zapomnij o brakach i zwiększ średni obrót towarowy. Z łatwością utrzymuj optymalne poziomy zapasów i uzupełniaj je zawsze na czas, korzystając z alertów w czasie rzeczywistym i automatycznych powiadomień. Zmień najbardziej zniechęcające zadania, takie jak inwentaryzacja lub spisy towarów na straty na coś łatwego i prostego.
Orderry — to program w chmurze. Oznacza to, że możesz mieć jeden punkt kontaktowy do zapisywania wszystkich informacji o sprzedaży i danych klienta, pilnowania wskaźników i zarządzania magazynem. Z programem możesz nie tylko zautomatyzować wprowadzanie danych, ale także “ożywić” suchą informację: tworzyć obszerne opisy i komentarze, dołączać zdjęcia, dodawać niestandardowe pola do formularza zamówień, wysyłać powiadomienia o zmianie statusu do pracowników o klientów i wiele więcej. Pomożemy Ci zachować porządek i poświęcić więcej czasu na najcenniejszy zasób Twojej firmy - klientów, zamiast tego, aby przeszukiwać stosy niepotrzebnych informacji.
Bądź na bieżąco z najważniejszymi liczbami i optymalizuj koszty firmowe. Z łatwością ujawniaj nieefektywne procesy biznesowe i analizuj możliwości. Generuj automatyczne raporty z danymi o zamkniętych zamówieniach, sprzedaży i średniego paragonu, listy płatności, zwrotów od klientów, konwersji kanałów reklamowych. Zbieraj opinie klientów, aby szybko rozwiązać potencjalne problemy związane z jakością uług. Korzystaj z łatwego do odczytania Panelu kierownika, aby mieć jedno źródło najważniejszych danych, w tym między innymi: leady (nazywamy je potencjalnymi klientami), przepływy pieniężne, przewidywane dochody, płatności i wzajemne rozrachunki, faktury, obciążenie pracowników i inne. Z łatwością mierz wydajność swojego zespołu w czasie rzeczywistym, aby pracowali jeszcze szybciej, mądrzej i lepiej.