Build Out An Efficient Back-Office System With Orderry

Unified Customer Database

Ujednolicona baza
danych klientów

Access From Any Device

Dostęp
z dowolnego urządzenia

Organized Work  Order Processing

Zorganizowane przetwarzanie
zleceń pracy

Workforce & Finance  Management

Zarządzanie
personelem i finansami


Chcesz wypróbować Orderry? Uzyskaj 14-dniowy bezpłatny dostęp do wszystkich funkcji

Program dla profesjonalnych malarzy

Wszystkie informacje o klientach są zebrane w jednym miejscu

Zachowaj wszystkie dane klientów i szczegóły ich zamówień, w tym historię zleceń, poprzednie faktury i szacunki. Co więcej — w swojej bazie danych będziesz mieć wszystkie niezbędne szczegóły dotyczące przyszłych prac i projektów malarskich. Dzięki Orderry Twój zespół z łatwością uzyska dostęp do informacji o klientach i zamówieniach z dowolnego urządzenia.

Szybkie przetwarzanie zamówień

Z programem do zarządzania pracą malarską ulepszysz przebieg pracy i wyeliminujesz papierkową robotę. Orderry pozwoli w pełni skupić się na klientach i projektach:

  • Aplikacji Orderry Camera pozwala szybko robić zdjęcia „przed” i „po” i dołączać je do zleceń pracy w celu raportowania

  • Dzięki statusom skonfigurujesz wyjątkowy przepływ pracy dla różnych usług zgodnie z logiką biznesową i standardami jakości

  • Automatyczne powiadomienia poinformują klientów o postępach w realizacji zamówień poprzez e-mail lub SMS.

Planowanie spotkań i czasu pracowników

Konfiguruj i przeglądaj codzienne harmonogramy, unikaj nałożenia się zamówień i szybko wypełnij luki w czasie pracy zespołu. Dzięki funkcji Planisty uzyskasz szybki, szczegółowy widok wszystkich zaplanowanych na dni i tygodnie naprzód zleceń.

Możesz zmieniać terminy, przeglądać obciążenie pracowników, tworzyć i przypisywać zlecenia pracy bezpośrednio w kalendarzu.


Orderry pomaga zorganizować biznes malarski

Tworzenie kosztorysów i faktur ze zleceń pracy

Z Orderry możesz przeglądać klientów, tworzyć zlecenia i wycenę oraz wysłać ją e-mailem z dowolnego urządzenia.

Możesz korzystać z wbudowanych szablonów dokumentów, a także dodawać niestandardowe pola do formularzy, które zostaną automatycznie wypełnione danymi w drukowanych dokumenty.

Za każdym razem, gdy wykonujesz szacunki dotyczące projektów malarskich, zostaną one zapisane w dzienniku zdarzeń zlecenia pracy, w którym możesz pilnować ich statusy, ściągnąć w formacie PDF lub wydrukować.

Porządek w narzędziach i materiałach malarskich

Dzięki magazynom cyfrowym w Orderry będziesz mógł pilnować swoje narzędzia i sprzęt w różnych projektach i lokalizacjach, a także trzymać się optymalnych poziomów zapasów w ramach zaplanowanych budżetów.

  • Użyj chronieniu w komórkach magazynowych, aby zorganizować dokładne przechowywanie i zapobiec zgubieniu małych przedmiotów

  • Aby szybko wycenić prace związane z malowaniem i dekorowaniem, po prostu dodaj materiały i narzędzia do zleceń pracy, i natychmiast zobaczysz ostateczną kwotę opłaty

  • Abyś zawsze mógł pilnować, jakie towary są już na wyczerpaniu, Orderry wyświetla alerty, przestrzegające o niskim poziomie zapasów, na stronie przeglądu magazynu. W ten sposób unikniesz braków, kupisz materiały na czas i w lepszej cenie.

Niestandardowe scenariusze wynagrodzeń

Skonfiguruj system wynagrodzeń, który odpowiada Twoim wewnętrznym procesom i wspiera standardy jakości wykonywanych przez pracowników prac malarskich. Możesz użyć więcej niż 8 scenariuszy naliczenia wynagrodzeń, a także indywidualnych systemów wynagradzania, aby mieć pewność, że sprawiedliwie płacisz zespołowi za ich pracę i wysiłek.


Z Orderry poprawisz swoje umiejętności zarządzania

Kontrola płatności i wydatków

Dzięki funkcji Kasy możesz prowadzić dokładną ewidencję wszystkich przepływów i wydatków finansowych, oddzielać płatności gotówkowe i bezgotówkowe oraz tworzyć różne kasy dla różnych lokalizacji. Analizuj swoje salda gotówkowe w Raporcie Przepływów Pieniężnych oraz w aplikacji mobilnej Orderry Boss.

Potężna analityka dla rozwoju firmy malarskiej

Podejmuj najlepsze decyzje zarządcze dziki analityce, która wizualizuje dane w wygodnym formacie. Uzyskaj odpowiedzi na ważne pytania biznesowe: jakie usługi generują największe zyski, skąd pochodzą Twoi potencjalni klienci, kim są najbardziej wydajni pracownicy i tak dalej.

Dzięki Raportu Analitycznemu możesz zrozumieć i wykorzystać rzeczywiste liczby, aby opracować skuteczną strategię rozwoju swojej działalności.

Aplikacja Orderry Boss dla skutecznych szefów

Niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, możesz kontrolować wydajność firmy w czasie rzeczywistym bezpośrednio na swoim smartfonie:

  

  • Przeglądaj raporty dotyczące zleceń pracy, pracowników, płatności, przychodów i zysków za bądź jaki okres
  • Kontroluj stan kas
  • Skontaktuj się z pracownikami jednym kliknięciem
  • Analizuj opinie klientów i ocenę swojej firmy
  • Włącz uwierzytelnianie dwuskładnikowe, aby zwiększyć bezpieczeństwo konta
  • Aplikacja jest dostępna na iOS i Android i można ją pobrać bez żadnych dodatkowych opłat.

Dlaczego warto z nami współpracować

Personalized Onboarding

Spersonalizowane
podejście

Unified Customer Database

Wsparcie w języku
angielskim i hiszpańskim

Cross-Platform Accessibility

Dostępność
międzyplatformowa

Daily Backups & Data Encryption

Bezpieczeństwo
i szyfrowanie danych



Wiesz, jak zmienić przestrzeń za pomocą farby i kilku narzędzi.
Wiemy, jak zaoszczędzić czas dzięki automatyzacji biznesu. Współpracujmy!

Utwórz swoje konto w Orderry już teraz, aby przetestować wszystkie funkcje za darmo przez 14 dni.
Nie wymagamy karty kredytowej

  1. Orderry
  2. Program dla malarzy