Plany taryfowe

Hobby

z $ 19/mies

1 pracownik, 1 warsztat

+ pracownik

$ 3/mies

+ warsztat

$ 3/mies

Maksymalnie 5 pracowników
100 zamówień na 30 dni
Maksymalnie jedna lokalizacja

Startup

z $ 29/mies

1 pracownik, 1 warsztat

+ pracownik

$ 4/mies

+ warsztat

$ 19/mies

Dodawaj pracowników i lokalizacje
w miarę rozwoju firmy.
Nie ma limitu zamówień

Business

z $ 39/mies

1 pracownik, 1 warsztat

+ pracownik

$ 5/mies

+ warsztat

$ 29/mies

Dodawaj pracowników i lokalizacje
w miarę rozwoju firmy.
Nie ma limitu zamówień

Uzyskaj 10% zniżki opłacająс rok i 5% opłacając 6 miesięcy
Karta kredytowa nie jest wymagana
Ceny nie zawierają podatków lokalnych

Hobby

$ 19

Startup

$ 29

Business

$ 39

Klienci

arrow_description

Baza klientów

check_img
check_img
check_img

Dane kontaktowe osób fizycznych i prawnych, indywidualne zniżki, historia zgłoszeń, wyrobów, zamówień, płatności oraz komunikacji z każdym klientem.
Więcej informacji →

arrow_description

Powiadomienia SMS

check_img
check_img
check_img

Automatyczne powiadomienia o zmianach w zgłoszeniach i zamówieniach, przypomnienia o zaplanowanym spotkaniu

arrow_description

Kampanie reklamowe

check_img
check_img
check_img

Możliwość rejestrowania kampanii reklamowych, z których przychodzą do Ciebie klienci, w celu określenia ich efektywności i rentowności
Więcej informacji →

arrow_description

Zgłoszenia

check_img
check_img
check_img

Jednolita tabela zgłoszeń klientów z różnych kanałów komunikacji, gdzie każde zgłoszenie ma swój własny status i może przejść do zamówienia lub sprzedaży.
Więcej informacji →

arrow_description

Połączenia telefoniczne

check_img
check_img
check_img

Wszystkie połączenia przychodzące, wychodzące i nieodebrane są zebrane na jednej stronie, przy połączeniach przychodzących widoczna jest karta klienta, nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów

arrow_description

Nazwa nadawcy wiadomości SMS

check_img
check_img
check_img

Integracja z bramkami SMS, które pozwalają ustawić nazwę Twojej firmy w powiadomieniach

arrow_description

Norma czasowa zgłoszenia

check_img
check_img
check_img

Każdemu statusowi zgłoszenia można przypisać czas trwania, po którym status wygaśnie.
Więcej informacji →

arrow_description

Początkowy status zgłoszenia

check_img
check_img
check_img

Możliwość ustawienia początkowego statusu dla każdego rodzaju zgłoszenia i tworzenia różnych łańcuchów statusów dla obróbki zgłoszeń
Więcej informacji →

arrow_description

Opóźnione wysyłanie wiadomości SMS

check_img
check_img
check_img

Automatyczne wysyłanie wiadomości klientam o zmianach w zgłoszeniach i zamówieniach po określonym czasie

Zamówienia i sprzedaż

arrow_description

Baza zamówień

check_img
check_img
check_img

Wszystkie zamówienia są wyświetlane w jednej tabeli, mają własny status, termin, odpowiedzialnego menedżera i wykonawcę, ciąg zdarzeń z historią zmian
Więcej informacji →

arrow_description

Planista zamówień

check_img
check_img
check_img

Pozwala kontrolować bieżące i planować przyszłe obciążenie pracowników i zasobów firmy, zaplanować wizyty klientów na dni i tygodnie naprzód
Więcej informacji →

arrow_description

Sprzedaż

check_img
check_img
check_img

Sprzedaż towarów z magazynu i usług w ciągu kilku minut, ustawianie różnych rodzajów ceny, drukowanie metek, etykiet i paragonów
Więcej informacji →

arrow_description

Menedżer zadań

check_img
check_img
check_img

Ustalanie zadań dla siebie i pracowników z kontrolą terminów i automatycznymi przypomnieniami

arrow_description

Norma czasowa statusu zamówienia

check_img
check_img
check_img

Każdemu statusowi zamówienia można przypisać własny czas trwania, po którym zamówienie uważa się za wygasłe
Więcej informacji →

arrow_description

Początkowy status zamówienia

check_img
check_img
check_img

Możliwość ustawienia własnego statusu początkowego dla każdego typu zamówienia i tworzenia różnych łańcuchów przetwarzania
Więcej informacji →

Zarządzanie magazynem

arrow_description

Zarządzanie magazynem

check_img
check_img
check_img

Księgowanie towarów i wyrobów na magazynie, przyjęcie na stan magazynowy, przemieszczenie, spisanie na straty, zwrot towarów do dostawców, drukowanie metek i etykiet, kontrola stanów magazynowych
Więcej informacji →

arrow_description

Numery seryjne towarów

check_img
check_img
check_img

Każda pozycja ma swój własny numer seryjny, który można wykorzystać do pilnowania lokalizacji każdego towaru i historii przemieszczeń
Więcej informacji →

arrow_description

Inwentaryzacja

check_img
check_img
check_img

4 sposoby przeprowadzania inwentaryzacji towarów w celu ustalenia realnego stanu magazynowego
Więcej informacji →

arrow_description

Przechowywanie w komórkach magazynowych

check_img
check_img
check_img

Możliwość umieszczania towarów i wyrobów w magazynie w oddzielnych komórkach, aby zawsze znać ich dokładną lokalizację
Więcej informacji →

Finanse i zarządzanie

arrow_description

Zarządzanie finansami

check_img
check_img
check_img

Kontrola przepływów pieniężnych według źródeł, płatności w kasach, zwrotów klienckich
Więcej informacji →

arrow_description

Bilans i wzajemne rozrachunki z kontrahentami

check_img
check_img
check_img

Pozwala wiedzieć, kto, komu i ile jest winien
Więcej informacji →

arrow_description

Raporty

check_img
check_img
check_img

Raporty dotyczące finansów, zamówień, magazynu, klientów i inne raporty za dowolny okres czasu są generowane za pomocą kilku kliknięć
Więcej informacji →

arrow_description

Wynagrodzenia pracowników

check_img
check_img
check_img

Elastyczny system naliczania wynagrodzeń za wykonywaną pracę, motywacja pracowników

arrow_description

Panel kierownika

check_img
check_img
check_img

Najważniejsze wskaźniki wydajności firmy są zebrane na jednej stronie Panelu kierownika dla szybkiej analizy i porównywania z danymi z poprzednich okresów
Więcej informacji →

arrow_description

Analiza asortymentu

check_img
check_img
check_img

Analiza asortymentu pozwala zrozumieć ogólną rentowność asortymentu i poszczególnych pozycji/kategorii towarów, ocenić i przewidzieć zapotrzebowanie klientów oraz określić efektywność cenową

arrow_description

Raport Analityczny

check_img
check_img
check_img

Pilnuj dane leadów, zamówień, połączeń i płatności w wygodnym formacie wykresów. Segmentuj je według różnych metryk i uzyskaj przydatne informacje, które pomogą w rozwoju firmy

Integracje

arrow_description

API

check_img
check_img
check_img

Integracja z serwisami i dowolnymi aplikacjami przy możliwości dostępu do bazy danych przez API

arrow_description

Połączenia przez Zapier

check_img
check_img
check_img

Integracja z ponad 300 użytecznymi narzędziami przez Zapier
Więcej informacji →

arrow_description

Bezpośrednie integracje

check_img
check_img
check_img

Integracja z usługami telefonii, bramkami SMS oraz menedżerami

Wsparcie techniczne

arrow_description

Usługi specjalistów pomocy technicznej

check_img
check_img
check_img

Zespół, który pomoże znaleźć odpowiedzi na wszelkie pytania związane z korzystaniem i konfiguracją Orderry
Więcej informacji →

Pomoc techniczna Orderry jest dostępna dla wszystkich planów taryfowych
Zatrudniasz ponad 150 pracowników? Uzyskaj specjalną ofertę cenową od Orderry!

Najczęściej Zadawane Pytania

Czym jest 7-dniowy okres próbny?

faq_arrow

W tym okresie otrzymasz pełny dostęp do funkcjonalności systemu Orderry i wsparcia technicznego. Przejdź na płatny plan w dowolnym momencie, a my dodamy pozostałe dni okresu próbnego do Twojego okresu subskrypcji.

Co oznacza etykieta "PRO" w opisie planów taryfowych?

faq_arrow

To oznacza, że w zaznaczonych etykietą funkcjach lub rozdziałach są zaawansowane możliwości, dostępne tylko dla taryfowych planów "Biznes" oraz "Maksimum". Na przykład, na stronie "Analityka" jest to raport analityczny "Analiza asortymentu", który pozwala ocenić opłacalność asortymentu i skuteczność ustalania cen. Opis wszystkich funkcji PRO znajdziesz w naszej Bazie wiedzy.

Czy mogę zmienić plan subskrypcji?

faq_arrow

Tak, możesz w dowolnym momencie zmienić plan. Możesz także dodawać i usuwać pracowników/lokalizacje nieograniczoną liczbę razy. Orderry pokaże Ci nowy koszt planu i przeliczy dni do końca subskrypcji.

Jakie są zalety programu partnerskiego?

faq_arrow

Nasz program partnerski umożliwia Ci korzystanie z Orderry za darmo lub ze zniżką. Zaproś swoich znajomych i partnerów do korzystania z Orderry i otrzymuj 40% z ich wpłat za odnawiane przez nich subskrypcje.

Jakie są różnice między planami subskrypcji?

faq_arrow

Plany różnią się możliwościami. 1 lokalizacja i 1 pracownik są zawarte w cenie bazowej. Możesz dodać tyle pracowników i lokalizacji, ile potrzebuje Twoja firma. Możesz także usuwać lub archiwizować użytkowników i/lub lokalizacje - nie zostaną one wówczas uwzględnione przy obliczaniu ceny Twojej subskrypcji.

Jak mogę zapłacić za subskrypcję Orderry?

faq_arrow

Akceptujemy karty kredytowe Visa lub MasterCard. Ceny na stronie podane są w dolarach, ale możesz zapłacić kartą w dowolnej walucie. Jeśli płacisz w innej walucie, kwota równa wskazanej cenie w dolarach zostanie pobrana według kursu banku, który wydał Twoją kartę.

Co się stanie, kiedy moja subskrypcja się zakończy?

faq_arrow

Po zakończeniu subskrypcji zaczyna się Tydzień zaufania – 7 dni, kiedy możesz wykorzystać Orderry w koszt przyszłego przedłużenia subskrypcji. Jeśli subskrypcja nie będzie opłacona w ciągu tego czasu, konto zostanie zablokowane, a za rok wszystkie dane będą usunięte.

Czy mając jedno konto mogę pracować na kilku urządzeniach jednocześnie?

faq_arrow

Pracuj płynnie na różnych urządzeniach! Użytkownicy mogą mieć jedną sesję na urządzeniu mobilnym i jedną sesję na komputerze. Jeśli zalogujesz się z innego komputera lub urządzenia mobilnego, sesja zostanie przerwana (Orderry poprosi Cię o ponowne podanie loginu i hasła).

  1. Orderry
  2. Plany taryfowe programu Orderry