Plany taryfowe

Hobby

z $ 19/mies

1 pracownik, 1 warsztat

+ pracownik

$ 3/mies

+ warsztat

$ 3/mies

Maksymalnie 5 pracowników
100 zamówień/sprzedaży za 30 dni
Maksymalnie jedna lokalizacja

Startup

z $ 29/mies

1 pracownik, 1 warsztat

+ pracownik

$ 4/mies

+ warsztat

$ 19/mies

Bez ograniczeń liczby zamówień/sprzedaży, pracowników i lokalizacji

Business

z $ 39/mies

1 pracownik, 1 warsztat

+ pracownik

$ 5/mies

+ warsztat

$ 29/mies

Bez ograniczeń liczby zamówień/sprzedaży, pracowników i lokalizacji

Uzyskaj 10% zniżki opłacająс rok i 5% opłacając 6 miesięcy
Karta kredytowa nie jest wymagana
Ceny nie zawierają podatków lokalnych

Opis planów taryfowych

Hobby

$ 19

Startup

$ 29

Business

$ 39

Klienci

arrow_description

Baza klientów

check_img
check_img
check_img

Dane kontaktowe osób fizycznych i prawnych, indywidualne zniżki, historia zgłoszeń, wyrobów, zamówień, płatności oraz komunikacji z każdym klientem.
Więcej informacji →

arrow_description

Kampanie reklamowe

check_img
check_img
check_img

Możliwość rejestrowania kampanii reklamowych, z których przychodzą do Ciebie klienci, w celu określenia ich efektywności i rentowności
Więcej informacji →

arrow_description

Opinie klientów. Skala 5-stopniowa

check_img
check_img
check_img

Dostęp do opinii klientów, którzy oceniają Twoją firmę w 5-stopniowej skali

arrow_description

Powiadomienia SMS

check_img
check_img
check_img

Automatyczne powiadomienia o zmianach w zgłoszeniach i zamówieniach, przypomnienia o zaplanowanym spotkaniu

arrow_description

Zgłoszenia

check_img
check_img
check_img

Jednolita tabela zgłoszeń klientów z różnych kanałów komunikacji, gdzie każde zgłoszenie ma swój własny status i może przejść do zamówienia lub sprzedaży.
Więcej informacji →

arrow_description

Połączenia telefoniczne

check_img
check_img
check_img

Wszystkie połączenia przychodzące, wychodzące i nieodebrane są zebrane na jednej stronie, przy połączeniach przychodzących widoczna jest karta klienta, nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów

arrow_description

Nazwa nadawcy wiadomości SMS

check_img
check_img
check_img

Integracja z bramkami SMS, które pozwalają ustawić nazwę Twojej firmy w powiadomieniach

arrow_description

Opóźnione wysyłanie wiadomości SMS

check_img
check_img
check_img

Automatyczne wysyłanie wiadomości klientam o zmianach w zgłoszeniach i zamówieniach po określonym czasie

arrow_description

Norma czasowa zgłoszenia

check_img
check_img
check_img

Każdemu statusowi zgłoszenia można przypisać czas trwania, po którym status wygaśnie.
Więcej informacji →

arrow_description

Początkowy status zgłoszenia

check_img
check_img
check_img

Możliwość ustawienia początkowego statusu dla każdego rodzaju zgłoszenia i tworzenia różnych łańcuchów statusów dla obróbki zgłoszeń
Więcej informacji →

arrow_description

Opinie klientów. Funkcje zaawansowane

check_img
check_img
check_img

Dostęp do opinii klientów w jednym z trzech systemów oceny: 5-punktowej skali, NPS lub kodu binarnego. Ponadto będziesz mógł dostosować odpowiedź na opinię na podstawie oceny klienta

Zamówienia i sprzedaż

arrow_description

Baza zamówień

check_img
check_img
check_img

Wszystkie zamówienia są wyświetlane w jednej tabeli, mają własny status, termin, odpowiedzialnego menedżera i wykonawcę, ciąg zdarzeń z historią zmian
Więcej informacji →

arrow_description

Planista zamówień

check_img
check_img
check_img

Pozwala kontrolować bieżące i planować przyszłe obciążenie pracowników i zasobów firmy, zaplanować wizyty klientów na dni i tygodnie naprzód
Więcej informacji →

arrow_description

Sprzedaż

check_img
check_img
check_img

Sprzedaż towarów z magazynu i usług w ciągu kilku minut, ustawianie różnych rodzajów ceny, drukowanie metek, etykiet i paragonów
Więcej informacji →

arrow_description

Menedżer zadań

check_img
check_img
check_img

Ustalanie zadań dla siebie i pracowników z kontrolą terminów i automatycznymi przypomnieniami

arrow_description

Norma czasowa statusu zamówienia

check_img
check_img
check_img

Każdemu statusowi zamówienia można przypisać własny czas trwania, po którym zamówienie uważa się za wygasłe
Więcej informacji →

arrow_description

Początkowy status zamówienia

check_img
check_img
check_img

Możliwość ustawienia własnego statusu początkowego dla każdego typu zamówienia i tworzenia różnych łańcuchów przetwarzania
Więcej informacji →

Zarządzanie magazynem

arrow_description

Zarządzanie magazynem

check_img
check_img
check_img

Księgowanie towarów i wyrobów na magazynie, przyjęcie na stan magazynowy, przemieszczenie, spisanie na straty, zwrot towarów do dostawców, drukowanie metek i etykiet, kontrola stanów magazynowych
Więcej informacji →

arrow_description

Numery seryjne towarów

check_img
check_img
check_img

Każda pozycja ma swój własny numer seryjny, który można wykorzystać do pilnowania lokalizacji każdego towaru i historii przemieszczeń
Więcej informacji →

arrow_description

Inwentaryzacja

check_img
check_img
check_img

4 sposoby przeprowadzania inwentaryzacji towarów w celu ustalenia realnego stanu magazynowego
Więcej informacji →

arrow_description

Przechowywanie w komórkach magazynowych

check_img
check_img
check_img

Możliwość umieszczania towarów i wyrobów w magazynie w oddzielnych komórkach, aby zawsze znać ich dokładną lokalizację
Więcej informacji →

arrow_description

Zaawansowane ustawienia magazynu

check_img
check_img
check_img

Możliwość konfiguracji dozwolonych akcji i operacji na poziomie każdego magazynu, a także rozszerzania lub zawężania uprawnień dla każdego pracownika

Finanse i zarządzanie

arrow_description

Zarządzanie finansami

check_img
check_img
check_img

Kontrola przepływów pieniężnych według źródeł, płatności w kasach, zwrotów klienckich
Więcej informacji →

arrow_description

Bilans i wzajemne rozrachunki z kontrahentami

check_img
check_img
check_img

Pozwala wiedzieć, kto, komu i ile jest winien
Więcej informacji →

arrow_description

Raporty

check_img
check_img
check_img

Raporty dotyczące finansów, zamówień, magazynu, klientów i inne raporty za dowolny okres czasu są generowane za pomocą kilku kliknięć
Więcej informacji →

arrow_description

Wynagrodzenia pracowników

check_img
check_img
check_img

Elastyczny system naliczania wynagrodzeń za wykonywaną pracę, motywacja pracowników

arrow_description

Panel kierownika

check_img
check_img
check_img

Najważniejsze wskaźniki wydajności firmy są zebrane na jednej stronie Panelu kierownika dla szybkiej analizy i porównywania z danymi z poprzednich okresów
Więcej informacji →

arrow_description

Analiza asortymentu

check_img
check_img
check_img

Analiza asortymentu pozwala zrozumieć ogólną rentowność asortymentu i poszczególnych pozycji/kategorii towarów, ocenić i przewidzieć zapotrzebowanie klientów oraz określić efektywność cenową

arrow_description

Dziennik zdarzeń: za 30 dni

check_img
check_img
check_img

Rejestracja wszystkich działań użytkownika w ciągu ostatnich 30 dni od zalogowania się na konto do usunięcia załączonych plików, dokumentów lub klientów z możliwością odzyskania

arrow_description

Dziennik zdarzeń: pełna historia

check_img
check_img
check_img

Rejestracja wszystkich działań użytkownika od logowania na konto po usuwanie załączonych plików, dokumentów czy klientów z możliwością odzyskania bez ograniczeń

arrow_description

Raport Analityczny

check_img
check_img
check_img

Pilnuj dane leadów, zamówień, połączeń i płatności w wygodnym formacie wykresów. Segmentuj je według różnych metryk i uzyskaj przydatne informacje, które pomogą w rozwoju firmy

arrow_description

Zaawansowane ustawienia kas

check_img
check_img
check_img

Możliwość ustawienia dopuszczalnych działań i operacji na poziomie każdej kasy, a także rozszerzenia lub zawężenia uprawnień dla każdego pracownika

Integracje

arrow_description

API

check_img
check_img
check_img

Integracja z serwisami i dowolnymi aplikacjami przy możliwości dostępu do bazy danych przez API

arrow_description

Połączenia przez Zapier

check_img
check_img
check_img

Integracja z ponad 300 użytecznymi narzędziami przez Zapier
Więcej informacji →

arrow_description

Bezpośrednie integracje

check_img
check_img
check_img

Integracja z usługami telefonii, bramkami SMS oraz menedżerami

Wsparcie techniczne

arrow_description

Usługi specjalistów pomocy technicznej

check_img
check_img
check_img

Zespół, który pomoże znaleźć odpowiedzi na wszelkie pytania związane z korzystaniem i konfiguracją Orderry
Więcej informacji →

Pomoc techniczna Orderry jest dostępna dla wszystkich planów taryfowych
Zatrudniasz ponad 150 pracowników? Uzyskaj specjalną ofertę cenową od Orderry!

Najczęściej Zadawane Pytania

14-dniowy okres próbny — co to?

faq_arrow

Jest to okres, w którym możesz całkowicie bezpłatnie korzystać ze wszystkich funkcji programu, aby zrozumieć, które z nich potrzebujesz w pracy. Specjaliści pomocy technicznej pomogą Ci szybko dostosować program do procesów Twojej firmy. Opłać subskrypcję w dowolnym momencie, a do opłaconych dni dodamy pozostałe dni okresu próbnego.

Czy mogę zmienić plan subskrypcji?

faq_arrow

Tak, możesz w dowolnym momencie zmienić plan. Możesz także dodawać i usuwać pracowników/lokalizacje nieograniczoną liczbę razy. Orderry pokaże Ci nowy koszt planu i przeliczy dni do końca subskrypcji.

Jakie są różnice między planami taryfowymi?

faq_arrow

Plany różnią się dostępnymi opcjami (zobacz porównawczą tabelę powyżej), cena podstawowa obejmuje jedną lokalizację i jednego pracownika. Zaczynając od planu Startup, możesz dodać nieograniczoną liczbę pracowników i lokalizacji.

Jak działa limit 100 zamówień/sprzedaży w planie taryfowym Hobby?

faq_arrow

Jeśli wybrałeś plan „Hobby”, a łączna liczba zamówień i sprzedaży za ostatnie 30 dni na Twoim koncie osiągnęła 100, to nie możesz tworzyć nowych zamówień i sprzedaży.

Jak mogę zapłacić za subskrypcję Orderry?

faq_arrow

Akceptujemy karty kredytowe Visa lub MasterCard. Ceny na stronie podane są w dolarach, ale możesz zapłacić kartą w dowolnej walucie. Jeśli płacisz w innej walucie, kwota równa wskazanej cenie w dolarach zostanie pobrana według kursu banku, który wydał Twoją kartę.

Co się stanie, kiedy moja subskrypcja się zakończy?

faq_arrow

Po zakończeniu subskrypcji zaczyna się Tydzień zaufania – 7 dni, kiedy możesz wykorzystać Orderry w koszt przyszłego przedłużenia subskrypcji. Jeśli subskrypcja nie będzie opłacona w ciągu tego czasu, konto zostanie zablokowane, a za rok wszystkie dane będą usunięte.

Czy mogę skonfigurować automatyczne opłatę subskrypcji, aby nie martwić się o utratę dostępu do mojego konta?

faq_arrow

Gdy po raz pierwszy zapłacisz za subskrypcję kartą, Twoje informacje rozliczeniowe zostaną zapisane, opłata zostanie skonfigurowana automatycznie na podstawie wybranych ustawień. Możesz włączyć lub wyłączyć automatyczną opłatę subskrypcji w dowolnym momencie w ustawieniach konta.

Co oznacza „liczba lokalizacji” w planach taryfowych?

faq_arrow

Lokalizacja to biuro, oddział, dział lub obszar utworzony w celu podziału danych w ramach jednej firmy. Na przykład mogą istnieć różne punkty sprzedaży lub kilka warsztatów tej samej sieci. Wszystkie statystyki i raporty w programie są zbudowane wokół lokalizacji. Aby wybrać najbardziej odpowiedni plan cenowy, zwróć uwagę na ilość dostępnych lokalizacji i pracowników.

Czy mając jedno konto mogę pracować na kilku urządzeniach jednocześnie?

faq_arrow

Pracuj płynnie na różnych urządzeniach! Użytkownicy Orderry mogą jednocześnie mieć jedną sesję na urządzeniu mobilnym i desktopie. Jeśli zalogujesz się z innego komputera lub urządzenia mobilnego, sesja zostanie przerwana (Orderry poprosi Cię o ponowne podanie loginu i hasła).

Czy macie program poleceń?

faq_arrow

Tak, nasz program poleceń umożliwia korzystanie z Orderry ze zniżką lub całkowicie za darmo. Zaproś znajomych i partnerów do Orderry i uzyskaj 40% ich płatności na saldo odnowienia subskrypcji. Link polecający znajdziesz na swoim koncie Orderry po zarejestrowaniu się.

  1. Orderry
  2. Plany taryfowe programu Orderry