Plany

Hobby

z $ 19/mies

1 pracownik, 1 warsztat

+ pracownik

$ 3/mies

+ warsztat

$ 3/mies

Maksymalnie 5 pracowników
100 zamówień na 30 dni
Maksymalnie jedna lokalizacja

Startup

z $ 29/mies

1 pracownik, 1 warsztat

+ pracownik

$ 4/mies

+ warsztat

$ 19/mies

Dodawaj pracowników i lokalizacje
w miarę rozwoju firmy.
Nie ma limitu zamówień

Business

z $ 39/mies

1 pracownik, 1 warsztat

+ pracownik

$ 5/mies

+ warsztat

$ 29/mies

Dodawaj pracowników i lokalizacje
w miarę rozwoju firmy.
Nie ma limitu zamówień

Uzyskaj 10% zniżki opłacająс rok i 5% opłacając 6 miesięcy
Karta kredytowa nie jest wymagana
Ceny nie zawierają podatków lokalnych

Opis planów taryfowych

Hobby

$ 19

Startup

$ 29

Business

$ 39

Klienci

Baza klientów

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Dane kontaktowe osób fizycznych i prawnych, indywidualne zniżki, historia zgłoszeń, wyrobów, zamówień, płatności oraz komunikacji z każdym klientem.
Więcej informacji →

Powiadomienia SMS

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Automatyczne powiadomienia o zmianach w zgłoszeniach i zamówieniach, przypomnienia o zaplanowanym spotkaniu

Zgłoszenia

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Jednolita tabela zgłoszeń klientów z różnych kanałów komunikacji, gdzie każde zgłoszenie ma swój własny status i może przejść do zamówienia lub sprzedaży.
Więcej informacji →

Połączenia telefoniczne

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Wszystkie połączenia przychodzące, wychodzące i nieodebrane są zebrane na jednej stronie, przy połączeniach przychodzących widoczna jest karta klienta, nagrywanie i odsłuchiwanie rozmów

Kampanie reklamowe

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Możliwość rejestrowania kampanii reklamowych, z których przychodzą do Ciebie klienci w celu określenia ich efektywności i rentowności
Więcej informacji →

Norma czasowa zgłoszenia

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Każdemu statusowi zgłoszenia można przypisać czas trwania, po którym status wygaśnie.
Więcej informacji →

Początkowy status zgłoszenia

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Możliwość ustawienia początkowego statusu dla każdego rodzaju zgłoszenia i tworzenia różnych łańcuchów statusów dla obróbki zgłoszeń
Więcej informacji →

Opóźnione wysyłanie wiadomości SMS

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Automatyczne wysyłanie wiadomości klientam o zmianach w zgłoszeniach i zamówieniach po określonym czasie

Nazwa nadawcy wiadomości SMS

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Integracja z bramkami SMS, które pozwalają ustawić nazwę Twojej firmy w powiadomieniach

Zamówienia i sprzedaż

Baza zamówień

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Wszystkie zamówienia są wyświetlane w jednej tabeli, mają własny status, termin, odpowiedzialnego menedżera i wykonawcę, taśmę zdarzeń z historię zmian
Więcej informacji →

Planista zamówień

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Pozwala kontrolować bieżące i planować przyszłe obciążenie pracowników i zasobów firmy, zaplanować wizyty klientów na dni i tygodnie naprzód
Więcej informacji →

Sprzedaż

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Sprzedaż towarów z magazynu i usług w ciągu kilku minut, ustawianie różnych rodzajów ceny, drukowanie metek, etykiet i paragonów
Więcej informacji →

Menedżer zadań

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Ustalanie zadań dla siebie i pracowników z kontrolą terminów i automatycznymi przypomnieniami

Początkowy status zamówienia

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Możliwość ustawienia własnego statusu początkowego dla każdego typu zamówienia i tworzenia różnych łańcuchów przetwarzania
Więcej informacji →

Norma czasowa statusu zamówienia

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Każdemu statusowi zamówienia można przypisać własny czas trwania, po którym zamówienie uważa się za przeterminowane
Więcej informacji →

Zarządzanie magazynem

Zarządzanie magazynem

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Księgowanie towarów i wyrobów na magazynie, przyjęcie na stan magazynowy, przemieszczenie, spisanie na straty, zwrot towarów do dostawców, drukowanie metek i etykiet, kontrola stanów magazynowych
Więcej informacji →

Numery seryjne towarów

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Każda pozycja ma swój własny numer seryjny, który można wykorzystać do pilnowania lokalizacji każdego towaru i historii przemieszczeń
Więcej informacji →

Inwentaryzacja

arrow_description
check_img
check_img
check_img

4 sposoby przeprowadzania inwentaryzacji towarów w celu ustalenia realnego stanu magazynowego
Więcej informacji →

Przechowywanie w komórkach magazynowych

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Możliwość umieszczania towarów i wyrobów w magazynie w oddzielnych komórkach, aby zawsze wiedzieć ich dokładną lokalizację
Więcej informacji →

Finanse i zarządzanie

Zarządzanie finansami

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Kontrola przepływów pieniężnych według źródeł, płatności w kasach, zwrotów klienckich
Więcej informacji →

Bilans i wzajemne rozrachunki z kontrahentami

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Pozwala wiedzieć, kto, komu i ile jest powinien
Więcej informacji →

Raporty

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Raporty dotyczące finansów, zamówień, magazynu, klientów i inne raporty za dowolny okres czasu są generowane za pomocą kilku kliknięć
Więcej informacji →

Wynagrodzenia pracowników

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Elastyczny system naliczania wynagrodzeń za wykonywaną pracę, motywacja pracowników

Analityka

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Kluczowe wskaźniki z każdego dnia i miesiąca na jednej stronie, dane są przedstawiane w wyglądzie wykresów, możliwość porównania z poprzednim okresem
Więcej informacji →

Analityka PRO

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Raport “Analiza asortymentu” dla jeszcze bardziej efektywnego zarządzania magazynem i cenami
Więcej informacji →

Integracje

API

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Integracja z serwisami i dowolnymi aplikacjami przy możliwości dostępu do bazy danych przez API

Bezpośrednie integracje

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Integracja z usługami telefonii, bramkami SMS oraz menedżerami

Połączenia przez Zapier

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Integracja z ponad 300 użytecznymi narzędziami przez Zapier
Więcej informacji →

Wsparcie techniczne

Usługi specjalistów pomocy technicznej

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Zespół, który pomoże znaleźć odpowiedzi na wszelkie pytania związane z korzystaniem i konfiguracją Orderry
Więcej informacji →

Osobisty menedżer

arrow_description
check_img
check_img
check_img

Do Twojej firmy zostanie przydzielony osobisty menedżer, który pomoże opanować program i odpowie na wszelkie pytania
Więcej informacji →

Pomoc techniczna Orderry jest dostępna dla wszystkich planów taryfowych
Zatrudniasz ponad 150 pracowników? Uzyskaj specjalną ofertę cenową od Orderry!

Plan taryfowy Maximum z $ 69/miesiąc

Rozpocznij okres próbny
chech

Wszystkie możliwości planu taryfowego Biznes

chech

Osobisty menedżer

Najczęściej Zadawane Pytania

Czym jest 7-dniowy okres próbny?

faq_arrow

W tym okresie otrzymasz pełny dostęp do funkcjonalności systemu Orderry i wsparcia technicznego. Przejdź na płatny plan w dowolnym momencie, a my dodamy pozostałe dni okresu próbnego do Twojego okresu subskrypcji.

Co oznacza etykieta "PRO" w opisie planów taryfowych?

faq_arrow

To oznacza, że w zaznaczonych etykietą funkcjach lub rozdziałach są zaawansowane możliwości, dostępne tylko dla taryfowych planów "Biznes" oraz "Maksimum". Na przykład, na stronie "Analityka" jest to raport analityczny "Analiza asortymentu", który pozwala ocenić opłacalność asortymentu i skuteczność ustalania cen. Opis wszystkich funkcji PRO znajdziesz w naszej Bazie wiedzy.

Czy mogę zmienić plan subskrypcji?

faq_arrow

Tak, możesz w dowolnym momencie zmienić plan. Możesz także dodawać i usuwać pracowników/lokalizacje nieograniczoną liczbę razy. Orderry pokaże Ci nowy koszt planu i przeliczy dni do końca subskrypcji.

Jakie są zalety programu partnerskiego?

faq_arrow

Nasz program partnerski umożliwia Ci korzystanie z Orderry za darmo lub ze zniżką. Zaproś swoich znajomych i partnerów do korzystania z Orderry i otrzymuj 40% z ich wpłat za odnawiane przez nich subskrypcje.

Jakie są różnice między planami subskrypcji?

faq_arrow

Plany różnią się możliwościami. 1 lokalizacja i 1 pracownik są zawarte w cenie bazowej. Możesz dodać tyle pracowników i lokalizacji, ile potrzebuje Twoja firma. Możesz także usuwać lub archiwizować użytkowników i/lub lokalizacje - nie zostaną one wówczas uwzględnione przy obliczaniu ceny Twojej subskrypcji.

Jak mogę zapłacić za subskrypcję Orderry?

faq_arrow

Akceptujemy karty kredytowe Visa lub MasterCard. Ceny na stronie podane są w dolarach, ale możesz zapłacić kartą w dowolnej walucie. Jeśli płacisz w innej walucie, kwota równa wskazanej cenie w dolarach zostanie pobrana według kursu banku, który wydał Twoją kartę.

Co się stanie, kiedy moja subskrypcja się zakończy?

faq_arrow

Po zakończeniu subskrypcji zaczyna się Tydzień zaufania – 7 dni, kiedy możesz wykorzystać Orderry w koszt przyszłego przedłużenia subskrypcji. Jeśli subskrypcja nie będzie opłacona w ciągu tego czasu, konto zostanie zablokowane, a za rok wszystkie dane będą usunięte.

Czy mając jedno konto mogę pracować na kilku urządzeniach jednocześnie?

faq_arrow

Pracuj płynnie na różnych urządzeniach! Użytkownicy mogą mieć jedną sesję na urządzeniu mobilnym i jedną sesję na komputerze. Jeśli zalogujesz się z innego komputera lub urządzenia mobilnego, sesja zostanie przerwana (Orderry poprosi Cię o ponowne podanie loginu i hasła).

  1. Orderry
  2. Plany taryfowe - Orderry