Kontrola i motywacja
pracowników dzięki elastycznemu
systemowi wynagrodzeń
Leady, zamówienia,
magazyny i kasy
w jednym programie
Nowy poziom obsługi klientów
dzięki automatyzacji
Zarządzanie biznesem
z dowolnego miejsca i urządzenia
Orderry oszczędza czas dzięki automatyzacji, towarzyszącej realizacji zamówień na każdym etapie. Program pasuje zarówno do jednego serwisu, jak i sieci centrów serwisowych. Możesz ustawić domyślny typ zamówienia dla różnych lokalizacji i utworzyć dla nich oddzielne łańcuchy statusów. Zbieraj dane leadów, aby Twoje potencjalni klienci nie trafiali do konkurentów. Elastyczny system konfiguracji wynagrodzeń pomoże zmotywować pracowników, uwzględniając cele biznesowe firmy.
Funkcja Planisty w programie pomoże równomiernie rozłożyć obciążenie pracowników i zaplanować pracę terenowe z wyprzedzeniem. Również Orderry pozwoli Ci kontrolować jakość prac terenowych i ranking firmowy. Przypomnij klientom o zamówieniu przed przybyciem ekipy i zbierz ich opinie po zakończeniu prac. A dzięki funkcji odłożonej wysyłki wiadomości SMS możesz przypomnieć im, że czas zapisać się na ponowną wizytę. Pilnuj pozostałe części zamienne w kontekście każdego pracownika, wysyłaj im przypomnienia o naznaczeniu na zamówienie lub zmianie jego statusu. I to wszystko dzięki jednemu programowi.
Program pasuje do centrów usługowych niezależnie od tego, czy jest to dochodowa część Twojego biznesu, czy dodatkowa. Orderry pozwala zarabiać nie tylko na sprzedaży czy świadczeniu usług, ale z sukcesem łączy oba te obszary. Rejestruj zgłoszenia klientów internetowych i sprzedawaj towary offline z magazynu, aby zwiększyć obrót towarowy i dochód firmowy.
Z Orderry kontakty klientów są zawsze pod ręką. Dzięki wewnętrznej integracji programu z telefonią i bramkami SMS możesz do nich dzwonić i wysyłać wiadomości nie porzucając CRM. Korzystaj z różnych kanałów komunikacji z klientami bez dodatkowego obciążenia menedżerów. Pilnuj, które źródła reklamy przyciągają więcej potencjalnych klientów, a które mają wyższą konwersję. Analizuj rozmowy, zanim jeszcze staną się zamówieniami. To wszystko pomoże Ci ciągle poszerzać bazę klientów i nie marnować budżetu na nieefektywne kanały marketingowe.
Orderry zapewnia efektywne zarządzanie magazynem na każdym etapie z uwzględnieniem wymóg urzędu skarbowego. Zarządzaj towarami, cenami i pozbądź się nierentownych pozycji za pomocą raportu “Analiza asortymentu”. Ponadto dzięki programowi możesz przemieszczać towar między magazynami, przyjmować na stan magazynowy i spisywać na straty kilkoma kliknięciami.
Trzymaj rękę na pulsie sytuacji finansowej Twojego centrum serwisowego. Pilnuj bieżące wydatki według kategorii i pozbądź się niepotrzebnych opłat. Zaplanuj przepływy pieniężne, aby uniknąć luk gotówkowych. Dzięki rozbudowanemu systemowi raportowania w Orderry zarobisz więcej pieniędzy.
Zarządzaj centrum serwisowym w drodze, z telefonu komórkowego i po prostu z dowolnego miejsca, które ma połączenie Internetowe. Nie musisz martwić się o obsłudze programu i wsparcie zewnętrznych specjalistów. Zajmij się działalnością Twojej firmy, a my zajmiemy się resztą, zapewniając całodobową kompleksową obsługę użytkowników i aktualizacje, za które nie musisz dodatkowo płacić. Twoi pracownicy szybko przyzwyczają się do Orderry dzięki intuicyjnemu interfejsowi i obszernej Bazie Wiedzy.
Analizuj wyniki firmy za pomocą raportów.Orderry w kilku kliknięć generuje ważne raporty o stanie magazynu, zamówień i finansów. Również w programie możesz pilnować wskaźniki dla poszczególnych lokalizacji. Dla większej wygody Orderry wyświetla kluczowe wskaźniki biznesowe na jednym ekranie Panelu Kierownika, dzięki czemu możesz szybko reagować na wszelkie zmiany i podejmować właściwe decyzje zarządcze.